انواع آلاچیق فلزی شهری :

انواع آلاچیق فلزی که در پارکها مشاهده می کنید یکی از محصولات مبلمان شهری است که توسط شرکتهای تولید کننده تجهیزات مبلمان شهری طراحی و تولید می شود . البته آلاچیق به طور کلی در متریال و طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شود . در تولید آلاچیق می توان از متریالی مثل چوب ، بتن ، فلز و… استفاده کرد که هر کدام زیبایی ، دوام و حوزه کاربری خود را دارند . اما آلاچیق های تولیدی گروه تولیدی شهر سامان از نوع فلزی و مناسب برای فضاهای باز شهری است . تمام این آلاچیق ها مسقف بوده و سقف آنها می تواند فلزی یا فایبر گلاس باشد .

متعلقات آلاچیق فلزی :

آلاچیق های فلزی شهری دارای دو عدد نیمکت سه نفره و یک میز در وسط هستند که محل مناسبی برای مطالعه ، برگزاری جلسات در فضای باز و طبیعت ، گفتمان دوستانه و استفاده از طبیعت زیبای پارکی است . جنس نشیمن گاه و پشتی نیمکت های آلاچیق را می توان از فلز ( قوطی ) ، چوب یا چوب پلاست قرار داد .

بدنه فولادی ، رنگ های با کیفیت عالی ( که رنگ مخصوص بدنه خودرو است ) ، دوام فوق العاده ای به این سازه ها در آب و هوای نامساعد می دهد که می توانند به راحتی سالها در مقابل نور خورشید ، باد ، باران ، برف و … مقاومت کنند . همچنین وجود سقف در انواع آلاچیق فلزی اشخاص را در روز های بارانی و برفی از خیس شدن محافظت می کند . این آلاچیق ها به راحتی قابل جابجایی بوده و می توان از آنها در همه اماکن عمومی و فضاهای باز بهره برد .

مدلهای انواع آلاچیق فلزی :

مدل AF 01  یک مدل آلاچیق متحرک است که به آن آلاچیق تابی هم می گویند . این محصول مانند تاب کجاوه ای پارکی به طرفین تاب می خورد و نوعی وسیله بازی مفرح نیز محسوب می شود و ابعاد آن نیز 2 * 2 * 3 متر است که جای کمی را اشغال می کند و به راحتی می تواند در حیاط منازل و ویلاها مورد استفاده قرار گیرد .

مدل AF 02 یک مدل آلاچیق شکیل و در عین حال ساده است که دارای قیمت اقتصادی مقرون به صرفه ولی دوام و کیفیت بسیار بالا می باشد . از این مدل استقبال ویژه ای صورت گرفته و مورد پسند همگان با سلایق گوناگون است .

مدل AF 03  و AF 04 شبیه هم هستند و فرق آنها در متریال سقف و شکل میز آنها است . هر کدام از این مدلها زیبایی خاص خود را دارند و مورد پسند عده ای هستند . این آلاچیقهای شهری 6 نفره بوده و دارای میز وسط می باشند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *