تشابه مبلمان شهری با مبلمان منزل

تشابه مبلمان شهری با مبلمان منزل در چیست ؟

تشابه مبلمان شهری با مبلمان منزل مسئله ایست که امروز می خواهیم در باره آن کمی صحبت کنیم. همانطور که خانواده به عنوان کوچکترین واحد جامعه محسوب می شود ‌و در واقع یک جامعه کوچک است، شاید به نحوی بتوان قوانین و امکانات موجود در منازل و خانواده را به نوعی به جامعه بزرگتر شهری تعمیم داد.

این نکته قابل ذکر است که ما محصولات مشترکی داریم که در هر دو جا مورد استفاده قرار می گیرد. از قبیل پایه چراغ های روشنایی جهت ویلاها، نیمکت و مخزن زباله پارکی جهت حیاط منازل، وسایل بازی پارکی جهت حیاط مجتمع های ساختمانی، استفاده از ست ورزشی پارکی جهت ایجاد جاده سلامت و…

اما نکته ای که امروز قابل بحث برای ماست نظافت و شستشوی این تجهیزات است . تجهیزات مبلمان شهری هم مانند تجهیزات در منزل نیاز به نظافت و تمیزی دارند . ما اصولاً برای لوازم و اثاثیه منزل حساسیت خاصی جهت نظافت و تمیزی به خرج می دهیم و با وسواس خاصی سعی می کنیم گرد و غبار و چرکی روی آن ننشیند . حتی در مواردی مانند مبلمان منزل از دستگاه های مبل شویی استفاده می کنیم تا مبلهای منزل بعد از مدت زمانی که استفاده شد و تحت نفوذ گرد و خاک و چرک قرار گرفت ، با این روض آنها را شستشو کنیم و از آلودگی ها بزداییم یا در موارد دیگر به شستشوی صندلی ماشین یا شستشوی تشک خوشخواب می پردازیم  اما عموماً از نظافت تجهیزات بیرونی در فضای باز غافلیم و خیلی پیگیر نظافت آنها نیستیم .

همانطور که به صورت دوره ای نظافت وسایل خانه را در برنامه خود قرار می دهیم ، همین برنامه ریزی را برای دستگاه ها و تجهیزات مبلمان شهری داشته باشیم . مخازن زباله پارکی و مخزن زباله مکانیزه یکی از وسایلی هستند که خیلی در معرض کثیف شدن قرار دارد . این مساله امری عادی است چون به طور مستقیم با زباله در ارتباط است و بدنه آن خواه ناخواه کثیف خواهد شد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *