سرچراغ دیواری مدرن

درباره چراغ دیواری مدرن چه می دانید ؟

چراغ دیواری مدرن که با عنوان چراغ دیواری لوکس نیز شناخته می شود به عنوان شیک ترین مدل های چراغ می باشد که بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا و تکنولوژی های نوین جهان ساخته می شود. این مدل از چراغ ها به صورت دیوارکوب برای طراحی نورپردازی در محیط های مختلف استفاده می شود.

کاربرد چراغ های دیواری مدرن :

همانطور که از نام این چراغ ها مشخص است از آن ها برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. نورپردازی به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها در دکوراسیون به شمار می رود. در حال حاضر می توانیم انواع مختلف چراغ های دیواری مدرن را در بازار مشاهده کنیم. این مدل چراغ ها قابلیت استفاده در انواع دکوراسیون با سبک های مختلف را دارند. استفاده از چراغ دیواری لوکس علاوه بر تامین روشنایی موجب می شود که زیبایی فضا افزایش یافته و محیط شما جلوه ای جذاب و دلنشین داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی های استفاده از چراغ های دیواری مدرن این است که فضای دکوراسیون شما را بزرگتر از اندازه طبیعی نشان می دهد.

تولید سرچراغی پارکی

جایگاه استفاده از چراغ دیواری در دکوراسیون :

چراغ دیواری مدرن به عنوان بخشی از دکوراسیون مدرن به شمار می رود که در قرن 20 میلادی در میان دکوراسیون های داخلی بسیار رواج پیدا کرده است. به دنبال محبوبیت این نوع دکوراسیون المان هایی مدرن و دکوراتیو برای استفاده در این فضا ها تولید و به بازار عرضه شد. یکی از این المان ها چراغ های مدرن دیواری هستند که می توانید از آن ها در دکوراسیون های مختلف مانند مینیمال و ساده استفاده کنید. این مدل از چراغ ها دارای انواع مختلف در رنگ ها و طرح های متفاوتی هستند. در زمان خرید این نوع از چراغ های دیواری باید به مواردی نظیر زاویه، شدت تابش، جهت ، کاربرد و هدف اصلی از نور چراغ توجه ویژه ای کرد.

این چراغ نوع دیواری را می توانید به عنوان یک المان دکوراتیو یا تزیینی به کار ببرید. نصب آن ها بر روی دیوارهای داخلی و خارجی به عنوان تکمیل کننده نورپردازی در دکوراسیون می باشد. در صورتی که از این المان ها در جای درستی استفاده کنید می توانید عناصر دکور را با جلوه بیشتری به نمایش بگذارید.

انواع مختلف چراغ های دیواری مدرن

چراغ دیواری مدرن در نمونه های مختلفی تولید می شوند که یکی از پرطرفدارترین نمونه های آن مدل آلومینیومی با رنگ کوره ای است. این مدل از چراغ ها از دوام بالایی برخوردار هستند و قابلیت استفاده در محیط بیرونی و داخلی را دارند. چراغ های دیواری لوکس از تنوع بالایی در طراحی فرم بدنه، شکل ظاهری، توان مصرفی، اندازه، تعداد لامپ ها، شار نوری و دیگر ویژگی ها مانند داشتن سنسور برخوردار هستند.

می توانید این چراغ ها را بر اساس محلی که استفاده می کنید انتخاب کنید و آن ها را به کار ببرید. چراغ های دیواری مدرن از لحاظ سیم کشی در نوع مختلف توکار و روکار عرضه شده اند. چراغ های دیواری که از سیم کشی های توکار برخوردار هستند کارایی بالایی دارند و به کمک یک کلید روشن و خاموش می شوند.

چراغ دیواری لوکس یا دیواری پلاگین نوع دیگری از چراغ های مدرن به شمار می روند که سیم کشی آن ها به صورت روکار انجام می گیرد. بنابراین نتیجه می گیریم که این نوع چراغ ها مناسب محیط های داخلی مانند سرویس های بهداشتی و نشیمن ها نمی باشد. نوع دیگری از این چراغ ها مدل باتری خور هستند که از قابلیت شارژ و تعویض باتری برخوردار می باشند.

استفاده از چراغ های دیواری مدرن برای محیط داخلی

چراغ دیواری مدرن را می توانید برای محیط داخلی منزل به کار ببرید. این نوع چراغ های مدرن دارای طرح های خلاقانه و زیبایی هستند که می تواند فضای داخلی شما را بسیار جذاب و زیبا جلوه دهد. لامپ های دیواری مدرن در عین سادگی از زیبایی خارق العاده ای برخوردار هستند و می توانند گزینه مناسبی برای استفاده در نشیمن و پذیرایی منزل باشند.

این چراغ دیواری را می توانید در فضای اتاق خواب، راهرو های داخلی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه استفاده کنید. می توانید از این چراغ ها در بالای تابلو ها استفاده کرده و جلوه ی فوق العاده ای به فضا ببخشید. در صورتی که قصد دارید از این مدل چراغ های دیواری برای بالکن ها استفاده کنید بهتر است نمونه های بزرگتر را انتخاب کنید.

استفاده از چراغ های دیواری مدرن برای فضای بیرونی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم چراغ های مدرن دیواری را می توانید در فضای بیرونی ساختمان نیز استفاده کنید. جنس این مدل چراغ ها از آلومینیوم با کیفیت است و به وسیله ی رنگ کوره ای پوشش داده می شود. این امر باعث می شود که چراغ مورد نظر در برابر شرایط جوی از مقاومت بیشتری برخوردار باشد.

چراغ دیواری مدرن علاوه بر نورپردازی نمای ساختمان، درختان، فضای سبز و زیبا سازی فضای بیرونی می تواند به عنوان یک المان تاثیرگذار برای دکوراسیون بیرونی به شمار برود. اکثر ساختمان های مدرن امروزی در حال حاضر در ورودی های اصلی وپارکینگ ها از این نوع چراغ ها استفاده می کنند. جنس بدنه و حباب این نوع چراغ ها به گونه ای انتخاب شده است که در برابر نفوذ حشرات، اجسام خارجی، شرایط جوی مانند بارش باران، باد و وزش باد دوام زیادی داشته باشد. این ویژگی ها باعث می شود که خرابی و مشکلات احتمالی این چراغ ها به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

چراغ دیواری مدرن از جنس آلومینیوم به دلیل طراحی خاص و مقاومت بالایی که دارد به عنوان یکی از پرفروش چراغ های دیواری شناخته می شوند.

سخن پایانی

همانطور که قبلا اشاره کردیم چراغ های مدرن دیواری اغلب برای محیط های داخلی و خارجی شرکت ها، ویلا ها، خانه ها و ….. مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی شیوه نصب و روش استفاده از این نوع چراغ ها به سبک محیط و چیدمان آن بستگی دارد. به عبارت دیگر این شکل چیدمان است که نوع چراغ دیواری و شیوه ی نصب آن را مشخص می کند. یعنی شما برای یک محیط مدرن باید از چراغ های مدرن استفاده کرده و چراغ های کلاسیک متناسب چیدمان های کلاسیک هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *