انواع ایستگاه اتوبوس فلزی شهری :

انواع ایستگاه اتوبوس فلزی در اکثر نقاط شهر و در ایستگاه های اتوبوش شهری جهت رفاه حال مسافرین درون شهری توسط شرکت های تولید کننده تجهیزات مبلمان شهری طراحی و نصب می شوند . این ایستگاه ها سازه های فلزی مستحکمی هستند که مسقف بوده و از شهروندانی که منتظر رسیدن اتوبوس هستند ، در شرایط جوی بد محافظت می کنند . در واقع در مواقع باران ، برف ، تگرگ و سایر شرایط نامساعد جوی از خیس شدن و صدمه دیدن آنها جلوگیری می کنند . در این محصولات یکسری نیمکت هم برای نشستن قرار داده شده که افرادی که ایستادن برای آنها مشکل است ، تا رسیدن اتوبوس بتوانند بنشینند و استراحت کنند . ایستگاه های اتوبوس طراحی شده در گروه تولیدی شهر سامان در دو طرح بزرگ و کوچک می باشند .

ایستگاه اتوبوسAF 05

مدل های ایستگاه اتوبوس شهری :

انواع ایستگاه اتوبوس فلزی بزرگ مثل کدهای AF 05 , AF 06 , AF 07  دارای سازه بزرگ تر و دو عدد نیمکت می باشد که محل نشستن 6 نفر را مهیا می کند .این مدلها در طول 3 الی 4 متر ، عرض 1.5 متر و ارتفاع 2.5 الی 3 متر تولید می شوند . این محصولات دارای سازه ای قدرتمند و بسیار با دوام هستند . ابته اینها طرح های از پیش تعیین شده ماست و گروه تولیدی شهر سامان این آمادگی را دارد که طرح های پیشنهادی مشتری را به صورت کاملاً حرفه ای تولید کند .

مدلهای انواع ایستگاه اتوبوس فلزی کوچک ایستگاه اتوبوس شامل کدهای AF 08 , AF 09  می باشند که محل استقرار یا نشستن سه نفر را مهیا می کنند این محصولات در طول 1.5 متر ، عرض حدود نیم متر تا 70 سانتیمتر و ارتفاع حدود 2.5 متر تولید می شوند . از این محصولات می شود به عنوان نیمکت پارکی مسقف هم در فضای باز و در مناطق پرباران استفاده کرد .

سقف انواع ایستگاه اتوبوس فلزی :

سقف این ایستگاه ها می تواند با جنس فلز یا فایبر گلاس باشد . در جوشکاری قطعات این سازه های از جوشکاری CO2 و در رنگ کاری آنها می توان از رنگ کوره ای پودری الکترواستاتیک یا رنگ روغنی آلکیدی به صورت دو رنگ استفاده کرد . در موارد صادراتی یا مواردی که در داخل کشور تعداد سفارش خیلی بالا باشد ، جهت کاهش هزینه کرایه حمل و نقل می توان ایستگاه ها را به صورت باز ارسال کرد تا در کامیون تعداد بیشتری جا شود و در نهایت در مقصد و در محل های پیش بینی شده توسط نصابان حرفه ای مونتاژو نصب شوند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *