خدمات گروه تولیدی شهر سامان

دیالوکس

در  قسمت خدمات طراحی سه بعدی ، قطعات به وسیله نرم افزار های طراحی سه بعدی به روز طراحی شده و نمایی سه بعدی از محصول نهایی به ما نشان می دهد . ضمن اینکه ما می توانیم قطعات را تحت تنش های وارده احتمالی در شرایط حاد قرار دهیم و واکنش محصول را در آن شرایط بررسی کنیم و پی ببریم که با تغییر در چه مشخصه ای می توانیم به کیفیت مطلوبمان برسیم .

خمکاری

خدمات خمکاری شامل خم کردن ورق به وجوه دلخواه و همچنین خم کردن و ایجاد قوس کردن در لوله و پرفیل در حالت و اندازه مد نظر است  . در این مرحله برای تولید قطعات برج های نوری ، دکل های پرچم ، پایه دوربین گالوانیزه و در حالت کلی هر پایه ای که باید چند وجهی شود و عموماً در ارتفاع 6 متری است ، ورق به تعداد وجوه دلخواه خمکاری می شوند .

البته خمکاری فقط شامل خمکاری در ورق نیست و ما نیاز داریم که در لوله و پروفیل نیز خمکاری انجام دهیم . علی الخصوص در محصولاتی نظیر نیمکت پارکی ، مخزن زباله پارکی و پایه چراغ های پارکی .

جوشکاری co2

بعد از مرحله خمکاری نوبت به مرحله جوشکاری می رسد که در اغلب موارد به صورت تک درز یا دو درز به وسیله دستگاه جوش خطی CO2 جوشکاری می شود .

برشکاری cnc پلاسما

در این مرحله قطعات مختلف محصولات مختلف بوسیله نرم افزارهای تخصصی طراحی و به دستگاه CNC پلاسما داده می شود و قطعات با دقت بسیار بالا برشکاری و آماده مونتاژ می گردد.

مونتاژ قطعات

در این قسمت قطعات مختلف محصول بسته به نوع و مدل آن بوسیله جوشکاری یا پیچ مونتاژ می گردد و آماده رنگ آمیزی می شود .

گالوانیزه سازه فلزی

در این قسمت سازه ها و قطعات به حالت غوطه ور در حوض مذاب روی قرار می گیرد تا یک لایه روی تمام سطح سازه را بپوشاند . به این فرایند گالوانیزه گرم گفته می شود .

رنگ کوره ای الکترواستاتیک

در این قسمت محصولات به وسیله پودر مخصوص پوشانده شده و در کوره مخصوص قرار می گیرند تا در یک حرارت خاص و زمان کافی قرار بگیرند . به این نوع رنگ آمیزی الکترواستاتیک ، پودری یا کوره ای نیز گفته می شود .

نصب برج نوری

پس از آماده سازی قطعات و ارسال ، تیم نصب و اجرای شرکت جهت بر پا سازی سازه به محل مورد نظر اعزام و اقدامات مقتضی انجام می گیرد .