معرفی پایه چراغ ترکمنستان  :

پایه چراغ ترکمنستان که غالباً از نوع پایه چراغ های روشنایی گالوانیزه گرم خیابانی است در ارتفاعات ۹ الی ۱۲ متر تولید می شود. اغلب این پایه های روشنایی به صورت چند وجهی یک تکه تک درز جوش با پوشش گالوانیزه گرم یا همان hot dip galvanized با استاندارد Astm می باشد. این پایه چراغ چند وجهی زیبا و مستحکم برای روشن سازی اتوبانها و بزرگراه های کشور زیبای ترکمنستان به کار می رود . اغلب این پایه های روشنایی به صورت دستک یا براکت یک طرفه و دو طرفه ساخته می شوند. البته در مواردی هم که تجار ترکمن یا پیمانکار ایرانی طرف قراردادشان بخواهند، با طرح ابلاغ شده از طرف ایشان تولید صورت می گیرد . یکی از شاخصه های پایه چراغ ترکمنستان که عموماً در پایه های دو طرفه دیده می شود ، استفاده از یک طرح هندسی است که ریشه در فرهنگ آنها دارد و در وسط اسنایپر نگهدارنده بین دو براکت به وسیله دستگاه لیزر برشکاری و خالی می شود که طرح آن در عکسها موجود است .

مشخصات فنی پایه روشنایی ترکمنستان:

پایه چراغ یک تکه چند وجهی گالوانیزه گرم ساخته شده به صورت یک تکه و از نوع پایه چراغ تک درز جوش پنهان است . ورق معمول مورد استفاده درخواستی با ضخامت ۳ یا ۴ میلیمتر می باشد. بیس پلیت معمول در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر با ضخامت ۱۲ میلیمتر دارای براکت ها خمکاری شده به طول ۱.۵ متر به صورت یک طرفه یا دو طرفه براکت ها به وسیله دو عدد پیچ مقاوم به صورت کلاهکی سر پایه فیکس می شوند. این پایه های چراغ آهنی  بعد از گالوانیزه گرم با بهترین کیفیت در وان مذاب روی پولیش کاری و براق می شوند . محصولات جهت ارسال به صورت پالت شده ، تسمه کشی شده با چوب در بین پایه ها صورت می پذیرد تا در هنگام بارگیری ، حمل و تخلیه کوچکترین ضربه ای نبینند . محصولات بعد از تولید توسط دستگاه های مخصوص تابگیری می شوند تا به صورت کاملاً صاف و بدون هیچ قوسی باشند . برش کاری ورق ها توسط دستگاه های برشکاری دقیق سی آن سی انجام می شود که دقتی با تلرانس کمتر از یک میلیمتر دارند . لذا تمام پایه ها بدون کوچکترین اختلاف شکل و اندازه تولید خواهند شد . جوشکاری خطی با دستگاه جوشکاری co2 یک جوش کاملاً یکدست و عالی ایجاد می کنند که برجستگی بسیار کمی دارد . پرداخت و سنگ زنی بعد از جوشکاری کاملاً خط جوش را محو کرده به نحوی که پایه یک تکه و بدون درز جوش به نظر می رسد . دریچه بازدید کار در ارتفاع حدود یک متری بیس پلیت قراردارد امکان نصب ترمینال و تجهیزات برقی را فراهم می کنند . لچکی های فولادی که تقویت کننده اتصال بین بیس پلیت و پایه هستند در ۴ جهت پایه جوشکاری می شوند . سوراخ های بیس پلیت معمولاً به صورت بادامی طراحی و برشکاری می شوند تا عملیات نصب به راحتی هر چه تمام تر انجام گیرد . در زیر براکت پایه های یک طرفه یک اسنایپر نیم دایره جوشکاری می شود تا استقامت و پایداری براکت را تا چندین برابر تقویت کند .

پایه چراغ ترکمنستان دو طرفه
پایه چراغ یک طرفه ترکمنستان

مزایای پایه چراغ خیابانی ترکمنی :

 پایه چراغ های مذکور به صورت یک تکه هستند . لذا علاوه بر سبک تر شدن پایه و کاهش قیمت ، نیازی به تیفور کردن یا اورلپ کردن پایه ها نیست.  نصب این پایه ها بسیار آسان و سریع است . شکل هندسی خوبی دارند و اصطلاحاً خوش بار هستند . لذا در هر تریلی حدود ۹۰ عدد پایه جای می گیرند . به دلیل یک تکه بودن و استفاده از پالت چوبدار در بین پایه ها به راحتی بارگیری و تخلیه می شوند . در حالیکه هیچ ضربه ای به آنها وارد نمی شود.

 نکات مهم در ساخت پایه چراغ ترکمنستان:

ساخت این نوع پایه چراغ خاص علاوه بر دانش فنی و نیروی کار مجرب ، نیازمند تجهیزات مدرن و خاصی است که در هر کارخانه ای وجود ندارد . جان مطلب اینکه تولید این پایه های روشنایی کار هر کسی نیست. دستگاه برش سی آن سی جهت برش دقیق ورق فولادی ، دستگاه خم بریک ۱۳ متری که به صورت یک تکه پایه ها را بدون خطا خم کند . جوشکاری co2 خطی ، پرداخت مناسب ، دستگاه تاب گیری پایه ، حوض های اسید شویی و وان مذاب روی حداقل 13 متری گوشه ای از تجهیزات مدرنی است که برای تولید این محصول لازم است . لذا بهتر است در انتخاب تولید کننده پایه چراغ ترکمنستان دقت لازم را به عمل آورد و به قول معروف باید کار را به کاردان سپرد . تا خریدی با خیال آسوده و کمترین تنش را با فراق بال انجام دهید . با توجه به توانایی تولید بالای گروه تولیدی شهر سامان در تولید این پایه چراغ ها ، تولید موارد متعدد این سفارشات ، نزدیکی و هم مرز بودن دو کشور و مناسبات خوبی که در زمینه انتقال انرژی بین دو کشور اتفاق افتاده . این فرصت برای ما و هموطنان تامین کننده یا پیمانکار ترکمنستانی مهیاست تا همکاری سالم و معاملاتی با سود دو طرفه شکل بگیرد و ادامه یابد . در واقع این یک فرصت تجاری است که دو طرفه می توانند از حداکثر پتانسیل هم استفاده کنند .

سخن پایانی :

پایه چراغ روشنایی ترکمنستانی یک پایه چراغ چند وجهی یک تکه و تک درز جوش با ورق فولاد و روکش گالوانیزه گرم است که در گروه تولیدی شهر سامان به صورت عمده و ممتد در حال تولید است. مشخصات فنی که در بالا عرض شد، یک حالت پیش‌فرض است و مشتری می تواند با ارائه مشخصات فنی یا نقشه پایه دلخواه خود را سفارش دهد و عیناً تحویل بگیرد .

پایه چراغ خیابانی ترکمنستان
پایه چراغ خیابانی ترکمنی در حال ارسال
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *