تولید مخزن زباله پارکی

تولید مخزن زباله پارکی تولید سطل زباله پارکی :

تولید مخزن زباله پارکی یا تولید سطل زباله پارکی در مدلهای متنوع و زیبا در گروه تولیدی شهر سامان انجام می شود . سطل و مخزن زباله فلزی شهری دارای مدلهای متنوعی است که در سه لول یا دسته تولید می شود که در ذیل به تفکیک به توضیح آن می پردازیم . این محصول در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و دارای مدلهای بسیار متنوع و شکیلی است . شما می توانید مدلهای تفکیک شده این محصول را در مقاله انواع مخزن زباله شهری مطالعه بفرمایید . به این محصول بهداشتی مبلمان شهری Garden trash bin گفته می شود .

تولید مخزن زباله پارکی لوله ای تولید سطل زباله پارکی لوله ای :

در تولید مخازن زباله فلزی لوله ای ،از لوله های فولادی با ضخامت های مختلف به همراه زانو جهت تولید بدنه مخزن زباله استفاده می شود . بسته به شکل ظاهری آن ممکن است از خمکاری لوله نیز در این پروسه استفاده شود .

جهت اتصال قطعات در تولید سطل های زباله لوله ای از جوشکاری co2 استفاده می شود . این مخازن از نظر قیمتی ارزان ترین مخازن زباله پارکی هستند ولی از نظر کیفیتی هیچ فرقی با مدلهای دیگر ندارند و به قول معروف اگر طول عمرشون از سایر مدلها بیشتر نباشه کمترم نیست .

ساخت سطل زباله فلزی شهری

تولید مخزن زباله CNC پارکی :

در تولید مخزن زباله CNC پارکی از ورقهای فولادی برشکاری شده توسط دستگاه برش سی ان سی پلاسما استفاده می شود و بغلی این سطلهای زباله در طرح های مختلف و با قوس های زیبا بریده می شوند . در تولید این طرح ها دستمان باز است و هر طرح و نقشی که بخواهیم می توانیم روی ورق در بیاوریم و این فرصتی ایجاد می کند که هر کسی بتواند طرح دلخواه خود را برای تولید سطل زباله CNC درخواست کند .

به دلیل دقت بالای دستگاه برش همه مخازن و بغلی آنها هم شکل و هم اندازه در می آیند و دارای لبه های شارپ و تمیزی هستند .

در طراحی این مدلها می توان در طراحی سایبان را هم در نظر گرفت تا آب باران وارد سطل زباله نشود .

تولید مخزن زباله چدنی

مخزن زباله چدنی پارکی :

مخازن زباله چدنی پارکی هم مانند نیمکت پارکی چدنی دارای دو بغلی از جنس چدن می باشد  . این مدل سطل زباله شهری دارای بهترین کیفیت , بالاترین قیمت و بیشترین طول عمر است . تولید مخزن زباله چدنی در گروه تولیدی شهر سامان به طور کاملا تخصصی تولید می شوند . این مخازن دارای یک درپوش جهت ممانعت از نفوذ آب می باشد .

رنگ آمیزی سطل زباله پارکی :

جهت رنگ آمیزی سطل زباله پارکی در هر مدلی از رنگ پودری کوره ای استفاده می شود که دارای طیف رنگی وسیع , متنوع و زیبایی است . این رنگ ها حالتهای مختلف شفاف , مات , چکشی و … دارد که بسته به درخواست مشتری روی محصول پاشیده شده و در داخل کوره تا درجه و مدت زمان معینی پخته می شود .

معمولا سطلهای زباله پارکی به صورت دو رنگ رنگ آمیزی می شوند . بدنه یک رنگ و پاکت رنگ دیگر ولی خوب بر اساس درخواست مشتری می شود به صورت تک رنگ هم رنگ آمیزی شوند .

در این زمینه خواندن مقاله قیمت سطل زباله پارکی را به شما پیشنهاد می کنیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *