ست نیمکت پارکی با مخزن زباله پارکی

ست نیمکت پارکی با مخزن زباله پارکی :

ست نیمکت پارکی با مخزن زباله پارکی یکی از روشهایی است که به زیبایی و هارمونی محل نصب این تجهیزات به طور چشم گیری می افزاید . همانطور که می دانید در محلهای عمومی که تردد افراد پیاده زیاد است مثل پارکها ، بوستانها ، فضاهای باز شهری ، نصب نیمکت پارکی جهت نشستن و استراحت موقت افراد  امری الزامیست .

دراین بین برای تامین نظافت و بهداشت محیط در فواصل مشخص و به صورت یک در میان بین نیمکتها ، نصب مخزن زباله پارکی نیز بسیار مهم است .

در این میان اگر طرح ، رنگ ، متریال و مشخصات فنی نیمکت پارکی با مخزن زباله پارکی با هم هماهنگ ، هم شکل و همرنگ باشند ، تصور کنید که چقدر محیط زیباتر خواهد شد .

ست صندلی پارکی با سطل آشغال پارکی
ست نیمکت فلزی با مخزن زباله فلزی

مزایای ست نیمکت پارکی با مخزن زباله پارکی :

  1. نصب تجهیزات :

    بعضی از مدلهای صندلی فلزی پارکی و سطل زباله پارکی دارای پایه هایی هستند که در گودال پر از بتن فرو می روند و فیکس می شوند ( مخصوصاً در صندلی ها و سطل های لوله ای ) و بعضی از مدلها هستند که جهت نصب ، پایه های آنها به زمین رول بولت می شوند ( پیچ و مهره می شوند ) .
    خود این مساله ایجاب می کند که اگر ما نیمکتها و مخازن را ست برداریم ، می توانیم در مرحله نصب نیز راحت تر عمل کنیم . اگر قرار بردفن پایه ها در سیمان و حفر چاله باشد یا اینکه رول بولت کردن آنها ، کار بصورت یکباره ، تمیز تر و سریعتر انجام می شود .

  2. قیمت تمام شده :

    از آنجا که کارها به صورت سری کاری انجام می شود و فرآیند رنگ آمیزی ، قرار دادن در کوره ، هزینه حمل و … یکبار است ، هزینه ها کمتر شده و قیمت نهایی که شامل قیمت نیمکت پارکی و قیمت سطل زباله پارکی می باشد، کاهش می یابد .

  3. هماهنگی با سایر تجهیزات پارکی :

    با انجام این کار می توانید یک تم رنگ برای پارک یا محیط نصب خود در نظر بگیرید و سایر تجهیزات قابل نصب در آنجا مثل ست ورزشی پارکی آن را نیز با همان تم رنگ مثلا مشکی – قرمز یا مشکی – زرد یا …. تولید کنید . این کار باعث چشم نواز تر شدن محیط و سیمای شهری خواهد شد .

  4. تاثیر روانی :

    مزیت دیگر ست نیمکت پارکی با ست مخزن زباله پارکی تاثیر روانی آن است که بر افراد جامعه می گذارد . رنگ ها و هارمونی ها تاثیر بسزایی در آرامش روانی و احساس پدید آمده در افراد خواهند داشت .

نیمکت فلزی ni33 و مخزن فلزی ZO32

مطمئن باشید این کار همان تاثیری را روی افراد می گذارد که وقتی می خواهند لباسی را انتخاب کنند و بپوشند ، به ست کردن آن اهمیت می دهند . درواقع پس از دیدن هر هارمونی پیامی به مغز افراد ارسال می شود که سبب ترشح هورمون دوپامین  خواهد شد که موجب ایجاد احساس خوب و دلپذیر در افراد می گردد .
این امر باعث بروز احساساتی از قبیل آرامش ، خونسردی ، نشاط و همچنین تقویت روحیه خواهد شد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *