انواع نیمکت پارکی

انواع نیمکت پارکی شهری فضای باز :

انواع نیمکت پارکی و تنوع نیمکت پارکی مسئله ای است که دست ما را در انتخاب نیمکت برای فضای باز ، باز نگه میدارد . ما برای اینکه بتوانبم انتخابی درست برای خریدی شیرین داشته باشیم ، بهتر است که گزینه های بیشتری را در دست داشته باشیم . گروه تولیدی شهر سامان به عنوان یکی از پیشگامان تولید نیمکت پارکی در سطح کشور سعی کرده ضمن حفظ کیفیت و زیبایی ، نیمکتهای خود را در دسته بندی و مدلهای چشم نواز طراحی و به مشتریان بزرگوار خود عرضه کند .

نیمکتهای پارکی یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین ادوات تجهیز فضاهای باز شهری است که دارای زیبایی بخشی و افزایش رفاه اجتماعی شود . بسیار مهم است که در سفارش تولید این محصول شرکت تولید کننده ، دارای سابقه کاری خوب ، تجهیزات مدرن ، نیروی کار مجرب و حرفه ای و دانش فنی مرتبط باشد و مشخصات فنی نیمکت پارکی تولیدی خود را در مناسب ترین حالت خود در نظر بگیرد تا ضمن ارتقاء کیفیت به بالاترین حد ممکن ، قیمت نیمکت پارکی را به اقتصادی ترین حالت رساند . در این صورت با خیال راحت بتوانید اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول خود کنید . به قول معروف ” کار را به کاردان بسپارید ” تا لذت یک خرید خوب را بچشید و ما هم از همکاری با مشتریان آگاه و فهیم خود لذت وافری را ببریم . در همین زمینه سعی کردیم مقاله ای آماده کنیم و با شرح جزئیات دسته بندی های انواع نیمکت پارکی را برای شما عزیزان شرح دهیم .

انواع نیمکت های لوله ای پارکی :

نیمکت های لوله ای پارکی که ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین نیمکت های فضای باز هستند ، در ساختار و اسکلت بندی آن از لوله و پروفیل خم کاری شده استفاده می شود . برای ساخت نشیمنگاه و پشتی این نیمکتها می توان از پروفیل ، ورق های فلزی پانچی ، چوب و چوب پلاست بهره برد . این نیمکتها با رنگ کوره ای پودری رنگ آمیزی شده و جهت زیبایی بیشتر به صورت دو رنگ ، رنگ آمیزی می شوند .

جهت نصب نیمکت های لوله ای در بعضی از مدلها دارای صفحه ای می باشد که دارای سوراخ بوده و نیمکت به زمین پیچ می شود و در بعضی از مدلها لوله ای وجود دارد که در داخل بتن فرو می رود .

مدلهای لوله ای طراحی شده توسط گروه تولیدی شهر سامان شامل مدلهای :

NI 01 , NI 02 , NI 03 , NI 04 , NI 05 , NI 06 , NI 07 , NI 08 , NI 09 , NI 10 , NI 11 , NI 12 , NI 14 , NI 15 , NI 16 , NI 17 , NI 18 , NI 19 , NI 20 , NI 21 , NI 22 , NI 23 , NI 25 , NI 27 , NI 28 , NI 29  می باشد .

نمونه های نیمکت پروفیلی هم شامل مدلهای NI 13 , NI 24 , NI 26 , NI 30  است .

انواع نیمکت CNC  پارکی :

در انواع نیمکت پارکی ، نیمکتهای CNC حد میانی را دارند و پر طرفدار ترین نیمکتها هستند . چون هم دارای طرح های شکیل و زیبایی هستند و هم دارای استقامت بسیار خوبی هستند . در تولید این نیمکتها ورق های فولادی به وسیله دستگاه برشکاری دقیق CNC  پلاسما با طرح های از پیش طراحی شده توسط نرم افزارهای طراحی مخصوص ، برشکاری می شوند . در این نوع نیمکتها قابلیت طراحی و ساخت طرح های اختصاصی مشتریان نیز وجود دارد .

اتصال بدنه و بغلی ها به نشیمنگاه و پشتی در این مدلها توسط پیچ صورت میگیرد و از جوشکاری در این مقاطع استفاده نمی شود . در مقاطعی که در تولید نیمکت نیاز به جوشکاری باشد از جوشکاری CO2  جهت این امر استفاده می شود . در این مدل نیمکتها هم می توان تعیین کرد که جنس نشیمنگاه و پشتی از چوب ، فلز یا چوب پلاست باشد .

انواع نیمکت پارکی CNC  شامل مدلهای زیر است :

NI31 , NI 32 , NI 33 , NI 34 , NI 35 , NI 36 , NI 37 , NI 38 , NI 39 , NI 40 , NI 41 , NI 42 , NI 43 , NI 44 , NI 45 , NI 46 , NI 47 , NI 48 , NI 49 , NI 50 , NI 51 , NI 52 , NI 53 , NI 54

مدلهای نیمکتهای چدنی :

نیمکت های چدنی ، زیباترین ، چشم نوازترین ، بادوام ترین و گرانترین نیمکت های پارکی در کشور هستند که توسط ما و همکاران محترم ما در سطح کشور تولید و به اقصی نقاط کشور جهت نصب ارسال می شوند . به این نیمکت ها به این دلیل چدنی گفته می شود که بغلی های آن از ریخته گری چدن و به صورت یک تکه و ضخیم تولید می شود . این محصولات به وسیله رنگ کوره ای پودری الکترواستاتیک روکش دهی می شوند .

انواع نیمکت پارکی چدنی شامل مدلهای : NI 55  , NI 57  می شود .

مدلهای نیمکت سنگی پارکی :

نیمکت پارکی سنگی هم دارای مدلهای زیبا و متنوی است که به صورت بتن مسلح با عیار 700 کیلوگرم بر متر مکعب تولید می شود . این نیمکتها دارای جذب آب زیر یک درصد بوده و به صورت خود رنگ تولید می شوند .

انواع نیمکت پارکی سمنت پلاست شامل مدلهای : NB 02  , NB 01  , NB 03 , … می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *