خرید تیر برق فلزی

خرید تیر برق فلزی با بهترین قیمت از کارخانه تولید کننده :

خرید تیر برق فلزی یکی از مواردی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد . تیر برق فلزی در واقع یک اصطلاح عامیانه است که در بین مردم از قدیم رواج داشته ولی واژه درست این محصول پایه چراغ روشنایی است . در واقع افرادی که با محصولات روشنایی شهری فضای باز آشنایی کامل ندارند، به برج نوری ، پایه چراغ خیابانی ، پایه چراغ دکوراتیو ، پایه چراغ پارکی و …  تیر برق فلزی می گویند.

ما در این مقاله سعی می کنیم ابعاد مختلفی از این محصول پرطرفدار و پرکاربرد رو مورد نقد و بررسی قرار دهیم . چون این مصول ، کالایی نیست که فرد بخواهد در مدت زمان کوتاهی تعویض کند ، پس باید با دید باز و درست انتخاب نماید و از خرید پایه چراغ خیابانی فلزی لذت ببرد .

چرا خرید تیر برق فلزی تا این حد در محوطه سازی موثر می‌باشد؟

نورپردازی محوطه و محیط های باز، در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده است. خرید تیر برق فلزی در طرح و سایز مناسب و هماهنگ با محیط، تاثیر بسزایی در فضا سازی داشته و نور ساطع شده توسط منبع روشنایی را، در فضای بیشتری می گستراند.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که  آیا نورپردازی محوطه های باز واقعا ارزش سرمایه گذاری دارد؟ پاسخ این است، بله. همین نورپردازی علاوه بر زیبایی بخشی، ارزش فضای شما را دو چندان خواهد کرد. استفاده از پایه‌های فلزی در فضای باز مزایای زیادی دارد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت:

تیر برق فلزی ، نورپردازی خاص و جذابیت کل فضا :

چنانچه تولید پایه چراغ محوطه‌ای توسط مرکز حرفه‌ای و متخصصی انجام شده و از طرح های خاص و منحصر به فردی در این تولید استفاده باشد، استفاده از این چراغ‌ها هم در روحیه بخشی به افراد بسیار موثر خواهد بود و هم با گذشت زمان خسته کننده و قدیمی نخواهند شد. اماکنی که در محوطه سازی آنها از چراغ‌های پایه دار فلزی استفاده شده است، از چنان جذابیتی برخوردار خواهند شد که در هنگام فروش نیز، خریداران را مجذوب خود خواهند کرد.

مجموعه تولیدی شهر سامان، با استفاده از طرح های به روز و ساخت تیر برق فلزی با استفاده از مواد اولیه مرغوبی چون فولاد و آلومینیوم ، دست کلیه خریداران را در انتخاب باز گذاشته است.

در اینجا چند نوع نورپردازی در فضای باز وجود دارد:

روشنایی مسیر:

خرید تیر برق فلزی اغلب به قصد جلوه بخشی و روشنایی مسیرهای پیاده‌روی و پر رفت و آمد در شب انجام می شود، فاصله بین تیرها، ارتفاع و طرح آنها همه بستگی به نظر کارفرما دارد. اما آنچه در تعیین این فاکتورها مد نظر قرار داده می‌شود، میزان شدت نوری است که قرار است در محیط وجود داشته باشد. شدت نور نباید آنقدر زیاد و آزار دهنده باشد و نه آنقدر کم که در شب و تاریکی دید خوبی وجود نداشته باشد.

نورپردازی بالا یا پایین:

تیر برق فلزی با دارا بودن حباب ها و سرچراغی های متنوع، امکان نورپردازی به سمت بالا یا پایین را فراهم می سازد. برخی از این پایه ها دو طرف نورده هستند و برخی یک طرفه.

البته لازم به ذکر است که امروزه استفاده از لامپ های پرنور ال ای دی نیز بسیار متداول شده است. این لامپ ها بسیار با دوام بوده و علاوه بر کاهش مصرف برق و تنوع رنگی بالایی که دارند، به دلیل تولید نور شفاف و با برد وسیع، سبب کمتر شدن تعداد پایه‌های فلزی و صرفه جویی در هزینه برای کاربران خواهند شد.

نورپردازی با تیر برق های فلزی، ایمنی به‌وجود می‌آورد:

ایمنی یک مسئله مهم در هر محیط می‌باشد و چنانچه این نورپردازی به واسطه پایه های بلند فلزی باشد به دلیل ایجاد روشنایی وسیع تر در محوطه‌های باز، آرامش بیشتری را برای ساکنین و افراد فراهم خواهد کرد. این چراغ ها با روشن کردن محیط، نظارت و کنترل را ساده تر کرده و تا حد زیادی از ورود دزد و وقوع سرقت جلوگیری خواهد کرد، علاوه بر آن وجود چراغ های روشنایی بخش ، سبب نورانی شدن راهروها، ورودی‌ها و کل فضا شده و از بروز خطرات ناشی از زمین خوردن و سقوط افراد جلوگیری خواهد کرد. هر چه چراغ های بیشتری داشته باشید، ایمن تر خواهید بود!

گروه تولیدی شهر سامان، امکان خرید تیر برق فلزی با قابلیت نصب بر روی سیستم های سولار را نیز فراهم نموده است، بدین ترتیب کاربرانی که به برق دسترسی ندارند می توانند با خرید این نوع پایه های چراغ نیاز خود را مرتفع سازند.

راه اندازی ساده و مقرون به صرفه:

با خرید تیر برق فلزی از یک مجموعه معتبر، هم فضاسازی، با طراحی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد و هم به دلیل طول عمر بالای این پایه‌ها، با صرف هزینه کم تا سالیان سال نورپردازی چشم نوازی خواهید داشت.

ما در تولید تیر برق فلزی، از فولاد، آلومینیوم یا چدن استفاده کرده و  با برشکاری و خمکاری لوله‌هایی با ضخامت بالا و استفاده از پوشش های گالوانیزه، رنگ پودری و الکترواستاتیک بر روی این سازه‌ها، کالایی با درجه کیفی بالا و مادام العمر تولید کرده ایم. این تیرها با دارا بودن استاندارد IP65 ، در برابر نفوذ آب، رطوبت و حشرات مقاوم بوده و به مرور زمان و در اثر تابش مستقیم نور خورشید آسیب ندیده و زیبایی و جلوه اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

 تیر برق فلزی برای چه محوطه‌هایی کاربرد دارد؟

در به کارگیری تیر برق فلزی، هیچ‌گونه محدودیتی وجود نداشته و به دلیل تنوعی که در طرح و رنگ و سایز این چراغ های محوطه‌ای وجود دارد، در هر محیط بازی قابل اجرا خواهند بود. در مورد کاربرد این چراغ ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در پارک‌ها، باغ وحش‌ها و جنگل ها
  • در خانه های ویلایی که دارای فضای باغی بزرگ هستند
  • در ادارات، ارگانها و سازمان هایی که دارای محوطه های بزرگ و فضای سبز هستند.
  • در باغ تالار ها و تالارهای برگزار کننده جشن‌ها و همایش به منظور روشنایی و زیبایی بخشی
  • در فضای بیرونی استخرهای رو بسته و اطراف استخرهای رو باز
  • در فضای باز مربوط به رستوران ها، هتل ها و محوطه های استراحت و گردشگری
  • در اماکن تاریخی و آثار باستانی به منظور زیبا‌سازی محوطه و نور بخشی به آثار
  • در فرودگاه‌ها، ایستگاه های مترو، قطار و در بندرگا‌ها و اسکله‌ها

مرکز خرید تیر برق فلزی با‌قیمت استثنایی

با توجه به کلیه موارد عنوان شده، چنانچه برای خرید تیر برق فلزی، به دنبال مرکزی هستید که با سابقه درخشان و کیفیت بالا، به امر فروش پایه چراغ فلزی پرداخته باشد ، به گروه تولیدی شهر سامان اعتماد کنید. باعث خرسندی است که این مجموعه توانسته است با پایین نگه داشتن قیمت تیر برق فلزی و با حفظ مرغوبیت آن، نظر مساعد کلیه خریداران خود را به خوبی فراهم آورده و کارنامه کاری درخشانی را از خود بر‌جای گذارد.

جهت کسب اطلاعات دقیق تر و قیمت روز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل بفرمایید . همچنین می توانید سوالا فنی خود را در قسمت دیدگاه همین مقاله مطرح فرمایید . کارشناسان ما در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *