قیمت پایه فلزی چراغ برق

قیمت پایه فلزی چراغ برق با بهترین قیمت :

قیمت پایه فلزی چراغ برق در انتخاب کاربران تاثیر بسزایی دارد. گروه تولیدی شهر سامان در نظر دارد به‌منظور رفاه حال کلیه خریداران، قیمت این پایه چراغ‌های روشنایی و تزیینی را در پایین‌ترین حد ممکن نگه دارد. این گروه فنی و باسابقه، با تخصص و تجربه‌ای که در زمینه تولید انواع لوازم و تجهیزات روشنایی و مبلمان شهری دارد.

این محصول پرکاربرد که در بازار به نام پایه چراغ خیابانی شناخته می شود، در مدلهای مختلفی تولید می شود :

از قبیل :

نورپردازی و استفاده از پایه چراغ‌های خوش طرح و متناسب با محوطه و فضای باز، تاثیر بسزایی در ایجاد فضایی منحصر به فرد خواهد داشت. با نورپردازی محوطه های باز شما می‌توانید، علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر، مدت‌زمان طولانی تری را در فضای سبز و محوطه باز گذرانده و لذت ببرید.

اغلب کاربران در هنگام خرید، قیمت پایه فلزی چراغ برق را ملاک انتخاب در نظر گرفته و به دنبال گزینه ارزان تر هستند، اما باید این‌ موضوع را در نظر داشته باشند که، همواره قیمت پایین، ملاک مناسبی برای انتخاب نخواهد بود. چنانچه به‌دنبال کالایی با طول عمر بالا و کیفیت ساخت خوب هستید، بایستی سرمایه‌گذاری بیشتری در زمینه خرید این‌گونه تجهیزات داشته باشید.

با پرداخت قیمت اقتصادی پایه فلزی چراغ برق بالاتر، سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید :

شاید برای شما این سوال مطرح شود که چطور با خرید پایه فلزی چراغ گران‌تر، می‌توان در طولانی‌مدت، یک سرمایه‌گذاری خوب را تجربه کرد؟ در واقع با پرداخت هزینه بیشتر و خرید محصولات باکیفیت‌تر و دارای امکانات پیشرفته تر، می توان در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد. در ادامه این مطلب، در مورد ارتباط بین قیمت پایه فلزی چراغ برق، انتخاب گزینه ها و امکانات بهتر در این چراغ‌ها و صرفه جویی در هزینه ها برای کاربران مواردی عنوان خواهند شد:

  • کیفیت مواد اولیه: واضح و روشن است که خرید پایه فلزی چراغ هایی که از مواد اولیه باکیفیت و مستحکم ساخته شده باشند، دوام و استحکام بیشتری داشته و با پرداخت هزینه بیشتر، زمان طولانی تری قابل استفاده خواهند بود. پایه‌های فلزی چراغ برق با فولاد، آلومینیوم یا چدن تولید می شوند و دراین‌میان سازه های چدنی از قیمت بالاتری برخوردارند اما در‌عوض طول عمر بیشتری دارند.
  • چراغ های سولار: در مجموعه تولیدی شهر سامان، پایه‌های فلزی چراغ‌ برق، به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که قابل‌اجرا بر روی تاسیسات باطری خورشیدی می‌باشند. با صرف هزینه بیشتر و خرید چراغ‌های سولار، هم در سیم‌کشی و هزینه‌های مربوط به آن صرفه‌جویی شده، هم هزینه مربوط به خرابی و معیوب شدن این سیم‌کشی‌ها در طولانی‌مدت حذف خواهد شد و هم در مصرف برق تا حد زیادی صرفه‌جویی شده و هزینه برق مصرفی کاهش پیدا خواهد کرد.
  • چراغ های سنسور یا تایمر دار: با استفاده از پایه‌های چراغ‌برق سنسور دار یا تایمردار، هزینه‌های برق مصرفی کاسته خواهند شد. این چراغ‌ها با تاریک شدن هوا به‌صورت اتوماتیک روشن و با روشن‌شدن هوا خاموش خواهند شد، بنابراین بدون دست‌کاری انسان قابل تنظیم هستند. نوعی دیگر از پایه چراغ‌ها، تایمردار هستند و این امکان را برای کارفرما فراهم می‌آورند که مدت زمان روشن بودن آن‌ها را به طبق خواسته خود، تنظیم کرده و به‌صورت اتوماتیک لامپ‌ها خاموش یا روشن شوند.
  • نوع منبع روشنایی: استفاده از لامپ‌های پرنور و کم‌مصرف از دیگر مواردی است که مدنظر قرار دادن آن باعث صرفه‌جویی در هزینه برق مصرفی خواهد شد. لامپ‌های ال‌ای‌دی جدید، با نور و درخشش بسیار بالا، مصرف برق پایین، و طول عمر و دوام بالا، بهترین گزینه برای انتخاب خواهند بود.
  • نوع پوشش استفاده شده بر سطح پایه چراغ: برای رنگ‌آمیزی و پوشش‌دهی سطوح پایه فلزی چراغ از روش‌ گالوانیزه، رنگ پودری و الکترواستاتیک استفاده می‌شود. هر یک از این پوشش‌ها برای محیط‌هایی خاص مناسب هستند. هر چه در تولید پایه های چراغی، از پوشش با کیفیت‌تری استفاده شود، قیمت آن‌ها بالاتر می رود اما در عوض دوام آن بیشتر شده و زمان طولانی تری، با حفظ کیفیت اولیه قابل استفاده خواهند بود.
  • نوع جوشکاری و خمکاری و کیفیت آن: چنانچه در ساخت پایه چراغ فلزی از روش‌های جوشکاری باکیفیت‌تر و خمکاری دقیق‌تر استفاده شده و ورقه‌ها و لوله‌های ضخیم‌تر وقطورتر در تولید آنها به کار گرفته شوند، قیمت و کیفیت آنها بالاتر رفته و در عوض از استحکام و دوام بیشتری برخوردار خواهند شد. بنابراین با پرداخت هزینه بیشتر، این پایه های چراغ برق، مدت‌زمان بیشتری پایدار و بدون عیب باقی خواهند ماند. این محصول در حالت چند وجهی به صورت پایه چراغ یک تکه و دوتکه خم می شوند . پایه هایی که به صورت یک تکه خم شوند به پایه چراغ تک درز جوش معروف ست .

لزوم توجه به قیمت در کنار کیفیت پایه فلزی چراغ برق :

یک ضرب‌المثل قدیمی است که می‌گوید هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. این واقعیت در مورد کالاهای صنعتی و پرکاربرد، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. قیمت پایه فلزی چراغ برق با کیفیت آن ارتباط مستقیمی دارد. با سرمایه‌گذاری بیشتر، کالایی مرغوب‌تر می‌خرید و این، صرفه‌جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شود.

پایین بودن هزینه پایه چراغ محوطه‌ای در مجموعه‌ای تولیدی شهر سامان، به‌معنای پایین بودن کیفیت نیست. این مجموعه در نظر دارد با بکارگیری و استفاده از مدرن‌ترین طرح‌ها و به‌روزترین روش‌ها، کیفیت تولید را در حد بالا و قیمت نهایی را پایین نگه دارد.

پایین ترین قیمت ممکن با حفظ کیفی پایه فلزی چراغ برق :

مجموعه تولیدی شهر سامان با تنوعی که در طرح و کیفیت ساخت انواع پایه فلزی چراغ برق به کار برده است، در نظر دارد که نیاز کلیه کاربران، با هر سطح درآمد و بودجه را پوشش دهد. این مجموعه در نظر دارد که قیمت پایه فلزی چراغ برق را کاهش داده و بدین‌ترتیب رضایت خاطر کلیه کارفرمایان را به‌خوبی فراهم آورد. وب‌سایت شهر سامان، مجموعه گسترده‌ای از طرح‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد از انواع پایه فلزی چراغ برق می‌باشد. هر کس متناسب با محیط اجرایی خود، می‌تواند پایه فلزی چراغ برق ارزان قیمت و باکیفیتی را خریداری نموده و لذت خریدی مطمئن و رضایت‌بخش را تجربه کند.

مجموعه تولیدی شهر سامان، از طریق وب‌سایت خود، کلیه سفارشات، از سراسر کشور را پذیرا می‌باشد. این مجموعه با فروش پایه فلزی چراغ برق به‌صورت کاملاً آنلاین، به کارفرمایان پیشنهاد می‌کند که با مشاهده‌ طرح‌های موجود در وب‌سایت و انتخاب گزینه مورد‌نظر خود، کلیه مراحل خرید را تا انتها پشت سر گذاشته و درخواست خود را به ثبت برسانند. متخصصین و مشاورین شهر سامان، به خریداران در انتخاب طرح ایده‌‌آل یاری خواهند رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *