مبله پایه چراغ دکوراتیو

مبله پایه چراغ دکوراتیوچیست ؟

مبله پایه چراغ دکوراتیو یکی از قسمتهای مهم پایه چراغ خیابانی دکوراتیو است که در قسمت پایین پایه قرار می گیرد و زیبایی پایه ها را دو چندان می کند . پایه چراغ های دکوراتیو در واقع پایه چراغ های لوله ای شکیلی هستند که معمولاً با رنگ مشکی رنگ آمیزی می شوند و با قطعات آلومینیومی طلایی رنگ نظیر کتیبه ، النگویی و سر نیزه تزئین می شوند . این پایه چراغ ها شکل تازه و زیبایی به بلوارها ، میادین و خیابانها می بخشند و دارای طرح ها و مدلهای بسیار چشم نوازی هستند .

چیزی که در همه پایه چراغهای دکوراتیو مشترک است ، وجود مبله در قسمت پایین آنها است . مبله های پایه چراغهای دکوراتیو دارای طرح ها ، نقش ها و متریالهای متفاوتی هستند که هر کدام در قیمت نهایی پایه تاثیر گذارند . این مبله ها می توانند دارای بدنه فولادی با کتیبه های آلومینیومی بوده یا به صورت یک تکه آلومینیومی می باشند . قطعات آلومینیومی نصب شده روی این پایه چراغ های شهری به روش ریخته گری آلومینیوم تولید می شوند و دارای طول عمر و استقامت بسیار بالایی هستند به طوریکه در فضاهای باز و در مقابل نور مستقیم خورشید ، سالیان سال دوام آورده و شکل اولیه خود را حفظ می کنند . توصیه می کنیم مقاله تبدیل پایه چراغ لوله ای به دکوراتیو را مطالعه بفرمایید.

از این مبله ها می توان در پایه پرچم های دکوراتیو نیز استفاده کرد و از نظر ساختاری خیلی با پایه چراغ دکوراتیو تفاوتی ندارند و می توان گفت تنها تفاوتشان در این است که به جای اینکه دارای براکت جهت نصب سرچراغی باشند ، دارای قرقره و سیم بکسل جهت نگهداری پرچم هستند .

مشخصات فنی مبله های دکوراتیو چیست ؟

مبله ها بر اساس جنس و نوعشان دارای مشخصات فنی مختلفی هستند و ابعاد آنها بستگی به ابعاد پایین ترین قطعه لوله در پایه دارد . در حالت کلی پایه چراغ های دکوراتیو در ارتفاع بین 3 الی 12 متر قابل تولید هستند . بسته به ارتفاع و مشخصات فنی ارائه شده توسط مشتری می توانند از 1 ، 2 ، 3 یا 4 قطعه تشکیل شوند . یعنی در پایین قطر لوله ها بالاتر است و به تدریج که به سمت بالا می رود از قطر آن کاسته می شود .

به طور مثال یک پایه چراغ دکوراتیو 9 متری را می توان به صورت ترکیب لوله های ( 4 – 3 – 2 ) اینچ یا ( 5 – 4 – 3 ) اینچ تولید کرد . بنابر این با مشخص شدن ضخامت لوله های این پایه ها ، اندازه مبله مورد نیاز آنها و همچنین ابعاد النگویی استاندارد آنها که در مقاطع تبدیل تکه ها قرار می گیرد ، مشخص می شود .

بدیهی است که هر چه ضخامت لوله ها قطورتر در نظر گرفته شود ، مبله ها ، گلدونی ها و النگویی ها هم باید بزرگتر تولید شوند . بنابر این به قیمت نهایی سازه افزوده خواهد شد .

براکتها و دستکهای نصب شده روی پایه چراغ های دکوراتیو نیز دارای اشکال متنوع و جالبی هستند . براکتهای این پایه ها به صورت مورب ، منحنی و عصایی طراحی و تولید می شوند و معمولاً در یک طرف آنها سر نیزه های آلومینیومی طلایی رنگ نصب می شود .

برای ایجاد روشنایی در بالای براکت های منحنی و مورب می توان از انواع سرچراغی های لاک پشتی و COB لنز دار است که در بازار از 50 وات تا 150 وات آنها موجود است . این سرچراغی ها دارای بازدهی و طول عمر بسیار بالایی هستند و می توانند نور را تا 30 متر پرتاب کنند . ضمن اینکه ظاهر بسیار مدرن و زیبایی دارند و رنگ بدنه آنها نیز مشکی است که با رنگ پایه ها همخوانی دارند .

 برای براکت های عصایی عموماً از سرچراغی های بلوطی شکل استفاده می شود که در آنها از لامپهای سرپیچی LED و کم مصرف استفاده می شود . دستکهای عصایی شکل معمولاً در ارتفاع 3 متری پایه ها نصب می شوند .

برای آگاهی بیشتر و کسب اطلاعات تکمیلی درباره مبله پایه چراغ دکوراتیو و قیمت پایه ها در مدلها و ارتفاعات مختلف با مشخصات فنی متنوع ، می توانید با واحد فروش گروه تولیدی شهر سامان تماس گرفته و از راهنمایی های کارشناسان واحد فروش بهره ببرید .

2 پاسخ
  1. فرداد هادی پور گفته:

    شماره تماس نداشتم لطفا میشه باشماره همراه تماس بگیرید برای سفارش خرید۰۹۱۱۲۸۴۳۴۸۰

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *