فروش نیمکت پارکی

روشهای فروش نیمکت پارکی ( فروش صندلی پارکی ) چیست ؟

روشهای فروش نیمکت پارکی ( فروش صندلی پارکی ) در گروه تولیدی شهر سامان می تواند به روشهای مختلفی انجام گیرد . ما در گروه تولیدی شهر سامان مجموعه نسبتاً کاملی از نیمکت های پارکی را با دسته بندی و مدل بندی مناسب جهت ارائه به مشتری آماده کرده ، در وب سایت ، شبکه های اجتماعی  شهر سامان با کدبندی یونیک و منحصر به فرد اراده کرده ایم .

امروزه دیگر لازم نیست برای خرید و سفارش یک محصول زمان زیادی را در مسیر های طولانی و پرترافیک صرف کرد تا به دفتر فروش یا کارخانه ای که فروش نیمکت پارکی را انجام می دهد مراجعه کرد . شما می توانید به راحتی از فروش اینترنتی نیمکت پارکی استفاده کنید و از این امر آسوده خاطر باشید که محصول مورد نظرتان را مستقیماً از یک کارخانه و دست اول خرید می کنید .

ما سعی کردیم برای اینکه اطمینان را در مشتریانمان به وجود بیاوریم ، برای هر محصول مجزا از مراحل تولیدش عکسها و ویدیوهایی آماده کردیم و در صفحه مربوط به آن نیمکت پارکی در منوی محصولات قرار دادیم ، تا مشتریان ما حتی از مراحل تولید محصول مورد نظرشان هم به صورت کاملاً تصویری آگاهی یابند .

نکاتی که در فروش نیمکت پارکی حائز اهمیت است :

نوع نیمکت پارکی (صندلی پارکی ) چه باشد ؟

همانطور که در مقالات پیشین عرض کردیم ، نیمکتهایی فلزی شهری به سه دسته لوله ای ، CNC و چدنی تقسیم بندی می شوند. نیمکت سنگی پارکی هم مدلهای متنوع و زیبایی دارد و شما باید در هنگام سفارش مطلع باشید که چه نوع نیمکتی را سفارش می دهید و از این امر کارشناسان فروش ما را مطلع کنید .

البته تشخیص این مطلب چندان کار سختی نیست و نیاز به تخصص خاصی ندارد . هر کسی تنها با یک نگاه به تصویر محصول مورد نظرش می تواند تشخیص دهد که این صندلی فلزی فضای باز جزء کدام دسته است .

جنس نشیمنگاه و پشتی نیمکت چه باشد ؟

مشتریان گرامی باید بدانند و در هنگام سفارش حتماَ ذکر کنند که کدام متریال جهت نشیمنگاه و پشتی نیمکتشان مورد استفاده قرار گیرد . آیا از چوب استفاده شود ؟ چوب پلاست باشد ؟ یا از فلز برای این امر استفاده گردد .

در ادامه باید عرض کنم که هر کدام از اینها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند :

چوب :

چوب دارای ظاهری زیباست . حس طبیعی بودن ، ارتباط بیشتر و نزدیک تر با طبیعت را در خود دارد . در مقابل گرما و سرما خیلی تحت تاثیر قرار نمی گیرد ، یعنی در تابستان خیلی داغ و در زمستان خیلی سرد نمی شود و به راحتی می توان بر روی آن نشست .

اما در مقابل نور خورشید در مدت زمان طولانی دچار رنگ پریدگی می شود و در مقابل رطوبت زیاد قابلیت پوسیدگی دارد . البته این مساله در مدت زمان بالا اتفاق می افتد و جای نگرانی نیست .

چوب پلاست :

چوب پلاست دارای ظاهری بسیار زیبا و قابل تولید در طول ، عرض و ضخامت دلخواه است . زیبایی چوب را دارد ولی در مقابل پوسیدگی دوامش فوقالعاده بالاتر است . اما در مناطق جنوبی کشور ایران و جاهایی که دارای آفتاب شدید و طولانی مدت هستند ، در مدت زمان بالا خشک شده و از ناحیه ای که پیچ ها قرار دارند ممکن است دچار ترک شوند و شکستگی به وجود آید .

فلز ( قوطی) :

نصب فلز برای نشیمن گاه و پشتی نیمکت پارکی بسیار مطلوب است . دارای دوام بسیار بالا ، عدم رنگ پریدگی در آفتاب شدید و شرایط نامساعد جوی ، عدم پوسیدگی ، مقاومت در برابر خراشیدگی از خصوصیات این ماده اولیه است . اما انتقال حرارت در آن بالاست . یعنی در تابستان داغ می شود و در زمستان سرد . لذا استفاده از آن در هوای خیلی سرد یا خیلی گرم مشکل است .

فروش صندلی پارکی

فروش نیمکت پارکی در تعداد زیاد یا تعداد کم . مسئله این است !

واقعیت این است که در تولید نیمکت پارکی و برآورد قیمت نیمکت پارکی ، تعداد سفارش خیلی آیتم پر رنگ و مهمی است . اصولاً در تعداد بالا پرتی ورق کم ، وقت گیری کار به دلیل سری کاری کمتر ، هزینه حمل و نقل پایین و در نتیجه قیمت بر واحد آن پایین تر می افتد ولی در تعداد کم برعکس همه اینها اتفاق می افتد و قیمت به طور نا متعارفی بالا می رود .

لذا قبل از ثبت سفارش فروش نیمکت پارکی یا استعلام قیمت ، از تعداد دقیق آن اطمینان حاصل کنید و صرفا به واژه ” تعدادش زیاد است ” بسنده نکرده و تعداد را حدودی اعلام نکنید . چون اگر تعداد در زمان استعلام با تعداد آن در زمان سفارش فرق کند ، اختلاف زیادی را در قیمت شاهد خواهید بود .

سیستم توزیع و حمل نیمکتهای آماده شده جهت ارسال به مقصد :

شما می توانید نیمکتهای آماده شده خود را به صورت مونتاژ شده یا مونتاژنشده تحویل بگیرید . فرق آن در کرایه بار بری تا محل شماست . اگر کمی دست به آجار باشید به راحتی می توانید نیمکتهای خود را به صورت مونتاژ نشده تحویل بگیرید و خودتان در محل مونتاژ کنید . چون نشیمنگاه وپشتی در این موارد آماده می شود و شما تنها کاری که باید بکنید اتصال آنها به بغلی هاست که توسط هشت پیچ انجام می شود .

خوب حالا این امر چه سودی برای شما دارد ؟

اصولاً نیمکتهای مونتاژشده جای زیادی را در کامیون یا تریلی می گیرند و تعداد قابل ارسال برای تریلی یا کامیون بسیار محدود است . از طرف دیگر اگر آنها روی هم یا خیلی کنار چپانده شوند ، در تکانها و دستاندازهای جاده ای آسیب دیده و خط و خش می افتند .

ولی اگر آنها را مونتاژنشده ببرید ، قطعات به راحتی روی هم قرار داده شده ، از حداکثر ظرفیت و فضا استفاده شده و ظرفیت انتقال محصولات در کامیون ها به 2 تا 3 برابر می رسد . در نهایت کرایه حملی که شما باید بپردازید به یک دوم یا یک سوم کاهش خواهد یافت .

آیا می خواهید نیمکت شما قابل جابجایی باشد یا نه ؟

بعضی از نیمکتها که اغلب مدلهای CNC و چدنی هستند ، در پایین پایه دارای قسمتی جهت پیچ یا رول بولت کردن و نصب محصول به زمین دارند . این مسئله یک خوبی دارد و یک بدی . خوبی آن از این جهت است که به راحتی نصب می شود و قابل جابجایی است اما بدی یا ایراد کار آنجاست که احتمال سرقت شدن آن وجود دارد .

در مدلهای لوله ای و پروفیلی پایه ها را قدری بلند تر می توان گرفت و در زیر آن زائده ای به حالت T انگلیسی یا به صورت مورب جوش داد که در بتن فرو برود . با این کار امکان سرقت آن کاملاً از بین می رود ولی خوب قابل جابجایی هم نیست .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *