نیمکت سنگی پارکی نانو سمنت پلاست

نیمکت سنگی پارکی سنگ مصنوعی سمنت پلاست با طرح ویژه و قیمت مناسب :

نیمکت سنگی پارکی نانو سمنت پلاست ، از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین و مقاوم ترین نیمکت‌های پارکی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نیمکت‌ها با فرمولاسیون جدید و به صورت مسلح با بتن های با عیار 700 و جذب آب زیر یک درصد تولید می شوند . قالبگیری و پروسه ساخت این محصول سبب شده  تا در طرح‌هایی مدرن و منحصربه‌فرد تولید شده و در فروش نیمکت پارکی حرف زیادی برای گفتن دارد . نیمکت‌های سنگی به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌فردی که دارند، همواره در مرکز توجه قرار داشته و بسیار پر‌کاربرد بوده‌اند. این نیمکت‌ها به این دلیل که با هر شرایط آب‌وهوایی سازگار بوده و مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند، در هر محیط قابل‌اجرا می‌باشند. این قابلیت در نقاط نزدیک به دریا ، بنادر و جزیره ها خود را به خوبی نشان می دهد . نیمکت پارکی فلزی هر چقدر هم مقاوم باشد باز در مقابل خوردگی عوامل خورنده محیطی زنگ می زنند و از بین می روند . ولی در مقابل این نیمکت ها بدون کوچکترین مشکلی در این محیطها سالهای سال دوام می آورند . مزایای بی نظیر این نیمکتها را در زیر بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم .

نیمکت سنگی نانو سمنت پلاست پارکی، از فرمولاسیون ، پروسه تولید این نیمکت پارکی خاص و جدید و مسلح با میلگرد فولادی در مدلهای مختلف و طرح هایی بسیار متنوع تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. مجموعه ما، در کنار مشاورانی که شما را در انتخاب نیمکتی متناسب با محیط اجرایی، یاری خواهند رساند، در طراحی انواع نیمکت سنگی، از طراحان خبره و باتجربه ای کمک گرفته و این سازه‌ها را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رساند.

آیا می‌دانید همه ویژگی های یک نیمکت ایده‌آل را نیمکت سنگی پارکی دارا می باشد؟

در ساخت انواع نیمکت‌های شهری، شخصی و پارکی از متریال مختلفی استفاده می‌شود. مواد اولیه‌ای مانند چوب، فلز، بتن، سنگ‌های ساختمانی و پلاستیک. در انتخاب نوع نیمکت، عوامل مختلفی مدنظر قرار داده می‌شوند، که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت:

شرایط آب‌وهوایی یک منطقه، در انتخاب نوع متریال به‌کار رفته در ساخت نیمکت تاثیرگذار است. در محیط‌های باز و در مکان‌هایی که احتمال بارش برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید وجود دارد، در مناطق سردسیر یا گرمسیر که استفاده از نشیمن و تکیه گاه فلزی رضایت بخش نمی باشد. چون در فصل زمستان خیلی سرد و در فصل تابستان خیلی داغ می شوند و قابل نشستن نخواهند بود. مناطق معتدل و با رطوبت بالا که استفاده از صندلی‌ و نیمکت‌های چوبی خیلی پیشنهاد نمی شود و استفاده از چوب پلاست برای نشیمنگاه و تکیه گاه مناسب تر است. در این میان هر جا سخن از رطوبت بالای محیط است ، نیمکت سنگی پارکی بهترین انتخاب خواهد بود.

از دیگر عواملی که در انتخاب جنس نیمکت تاثیر گذار است، نوع کاربرد و میزان استفاده از نیمکت می‌باشد. در اماکن عمومی و پر رفت و آمد، وجود نیمکت‌هایی با مقاومت و استحکام بالا که تحمل هر وزن و فشاری را داشته باشند، لازم و ضروری می‌باشد. از طرفی ست نیمکت با مخزن زباله سنگی سیمای بسیار زیبایی به محیط می دهد .

نیمکت سنگی پارکی نانو سمنت پلاست به دلیل داشتن ویژگی های زیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است:

  • مقاومت در برابر آتش سوزی و گرمای شدید
  • قیمت بسیار کمتر نسبت به قیمت نیمکت پارکی فلزی
  • مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید، رطوبت و بارش برف و باران
  • تولید به صورت خود رنگ و عدم کم رنگ شدن در طول زمان
  • مقاومت در برابر ضربه، فشار و وزن زیاد
  • سازگار با هر شرایط آب و هوایی
  • دارا بودن طرح های بسیار متنوع و زیبا
  • قابل شستشو با هر محلول شوینده ای
  • قابلیت صیقل دهی بعد از چند سال به وسیله رزین
  • حفظ زیبایی و جذابیت اولیه تا سالیان سال پس از تولید
  • دارا بودن وزن بالا، محکم شدن بر زمین و عدم جابجایی و سرقت
  • ست شدن با مخزن زباله سنگی نانو سمنت پلاست
نیمکت سنگی پارکی

نیمکت سنگی پارکی در چه مدل‌هایی ساخته می‌شود؟

به دلیل مزیت هایی که از نیمکت سنگی پارکی بر شمرده شد و همچنین به خاطر وجود معادن فراوان سنگ در ایران، این نوع نیمکت بسیار محبوب، پر استفاده و پرکاربرد می باشد. در ساخت این نوع نیمکت، از متریال بومی کشور استفاده شده و هزینه تولید آن به شدت کاهش می یابد . به دلیل عدم جذب رطوبت، دارا بودن طرح و نقش زیبا، دوام و استحکام بالا و به این علت که  هر طرحی بر روی آنها قابل پیاده‌سازی می‌باشد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 نیمکت‌های سنگی در انواع مختلفی ساخته و تولید می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • نیمکت سنگی پارکی، ترکیب چوب و سنگ: در طراحی و ساخت این نوع نیمکت ، از چوب به عنوان تکیه‌گاه و نشیمنگاه استفاده می‌شود. مزیت این نیمکت‌ها، دمای متعادل آنها می‌باشد. از آنجاییکه سنگ در دمای پایین سرد می شود، به کار بردن چوب در ساخت نیمکتهای سنگی، راحتی بیشتری را فراهم خواهد کرد.

در مناطق خشک و بی بارش، این نوع نیمکت بسیار پرکاربرد می‌باشد، ظاهر بسیار زیبا و تنوعی که در ساخت این نیمکت‌ها وجود دارد، به آن جذابیت بی‌نظیری می بخشد.

  • نیمکت سنگی پارکی، ترکیب فلز و سنگ: گاهی برای ساخت نیمکت سنگی ، در ساخت دسته و پایه از فلز استفاده می شود و برخی از مواقع بالعکس، به این منظور که دسته و پایه های زیبا از قالب های ABS استفاده می شود. با نشیمنگاه و پشتی فلزی آماده شده و عرضه می گردند.
  • نیمکت تمام سنگ پارکی: نیمکت های تمام سنگی با برش ها و نقش‌هایی که در قالب های سه بعدی بر روی سنگ بوجود می‌آورد، شکل گرفته و طراحی شده و به باغ، خانه‎های ویلایی و فضای باز هتل‌ها جلوه‌ای زیبا و سلطنتی خواهند بخشید. در سال‌های اخیر که اجرای نماهای رومی سنگی در ساخت خانه ها و آپارتمان‌ها متداول و فراگیر شده است، استفاده از این نوع نیمکت‌ها نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

آیا می دانستید این سنگ سخت چطور به یک نیمکت سنگی پارکی زیبا بدل می شود؟

استفاده از سنگ در معماری و ساخت سازه‌های عظیم از زمان‌های دور و دوره روم و مصر باستان متداول بوده است. در گذشته به دلیل نبود امکانات، از ابزار ابتدایی و به واسطه نیروی دست، ساخت این سازه‌ها انجام می گرفته است. اما با پیشرفت دانش و فن‌آوری و تولید دستگاه‌های هوشمند و پیشرفته، امروزه از دستگاه های CNC برای قالب سازی و شکل دهی به سنگ مصنوعی نانو  و ساخت انواع نیمکت سنگی پارکی استفاده می شود.

در شروع کار، طرح اجرایی، توسط طراح آماده شده و توسط نرم افزارهایی چون سالیدورک، Solid Work کامپیوتری شده و به فرمت قابل اجرا در دستگاه‌های CNC تبدیل می شوند.

با ارائه نقشه به پردازشگر دستگاه تراش، طرح توسط فرز بر روی قالب بسته و تراشیده می شود. این عملیات از سرعت و دقت وصف ناپذیری برخوردار بوده و در اجرای هیچ طرح و نقشی محدودیتی برای تولید وجود ندارد.

 در برش سنگ با طرح‌های نامتقارن و سه بعدی و به سبک پیکر تراشی، از ربات های CNC استفاده شده و نتیجه کار، نیمکت یا سازه سنگی بسیار ظریف و زیبا خواهد بود. این گونه نیمکت‌ها، هم در نقش یک نشیمنگاه و صندلی برای استراحت ظاهر می‌شوند و هم مانند یک مجسمه و تندیس، به فضا و محوطه باغ، ویلا، پارک و … جلوه و زیبایی بی‌مثالی خواهند بخشید. با خرید نیمکت سنگی پارکی در این مدل، نیمکتی بسیار خاص خواهید داشت که جای یک مجسمه زیبا را نیز برای شما پر خواهد کرد.

نیمکت های فلزی در مناطقی که رطوبت زیادی دارند ، آب و هوای شرجی دارند ، علی الخصوص در شهرهای ساحلی که عوامل خورنده در محیط وجود دارند زنگ می زنند و از بین می روند . این نیمکتها در این محیطها بهترین انتخاب است .

سنگ های طبیعی دارای حفره های میکروسکوپی ( خلل و فرج ) می باشند . با نفوذ آب به این حفره ها مراحل تخریب سنگ های طبیعی شروع می شود . همانطور که می دانید در اثر سرما و یخ زدگی آب ، انبساط اتفاق می افتد و در سنگ طبیعی ترک ها ریز میکروسکوپی به وجود می آید . این ترکها همدیگر را پیدا کرده و به هم می پیوندند . این اتفاق در طول زمان باعث شکست و تخریب کامل نیمکت های سنگی طبیعی می شود . ولی در نیمکت سنگ مصنوعی جذب آب زیر یک درصد است و در واقع هیچ خلل و فرجی وجود ندارد . این مزیت باعث چندین برابر شدن طول عمر این نیمکتها خواهد شد .

نیمکت سنگ مصنوعی دارای عیار بتن 700 کیلو گرم برمتر مکعب است در حالی که تیمکت های بتنی شهری دارای عیار بتن 350 کیلوگرم بر متر مکعب هستند .

با فرمولاسیون پیشرفته از مواد نانو سنت پلاست با ترکیب سیمان 3 به 1 است . البته در بازار بعضی از تولید کنندگان برای کاهش قیمت از ترکیب 5 به 1 استفاده می کنند که اصلاً مورد تایید ما نیست و به شدت در طول عمر محصول اثرگذار است .

در رنگهای ساده یکدست مثل سفید ، زرد ، آبی یا …. همچنین به صورت پتینه کاری با طرح چوب

استفاده از میلگرد سایز 18 در سازه ، نشیمن و پشتی آنها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *