ابعاد نیمکت پارکی

ابعاد استاندارد نیمکت پارکی :

ابعاد استاندارد نیمکت پارکی چیست ؟ فاصله نشیمنگاه نیمکت پارکی تا زمین چقدر است ؟ عرض تکیه گاه چند سانتیمتر است ؟  چند نفر می توانند روی یک نیمکت پارکی بنشینند ؟ ابعاد نیمکتهای فلزی بدون پشتی چه اندازه است ؟

در تماسهای مکرری که با گروه تولیدی شهر سامان گرفته می شود ، این قبیل سوالات معمولاً از طرف مشتریان زیاد پرسیده می شود که ما را بر آن داشت تا با نوشتن مقاله ای به این سوالات پاسخ دقیق بدهیم .

طول نیمکت پارکی :

انواع نیمکت پارکی فارغ از اینکه در کدام دسته قرار دارند ( لوله ای ، CNC ، چدنی ) همگی در طول 150 سانتیمتر تولید می شوند . این مقدار به اندازه نشستن سه نفر به صورت همزمان می باشد .

باید در نظر داشت که نیمکت پارکی را نباید با مبل و کاناپه درون منزل مقایسه کرد . چون نه از نظر راحتی ، نه از نظر مواد سازنده و نه از نظر قیمت هیچ ربطی به هم ندارند . تولیدنیمکت پارکی برای استراحت افراد پیاده برای زمانی محدود و کوتاه طراحی و تولید می شوند . همچنین قیمت نیمکت پارکی اصلاً بستگی به مشخصات فنی نیمکت پارکی مورد نظرمان دارد که بحث مبسوطی است و در مقاله ای به طور کامل به آن پرداخته ایم .

علت بیان این مطلب این است که برخی از عزیزان از ما می پرسند ” کدام مدل از صندلی های پارکی برای افراد راحت تر است ” . در واقع از نظر راحتی همه مدلهای نیمکتهای فلزی پارکی همسان هستند و ابعاد مشابهی دارند مگر در مواردی که طبق درخواست مشتری با اندازه های خاص تولید شوند .

ابعاد استاندارد نیمکت پارکی

ابعاد تکیه گاه نیمکت پارکی :

ابعاد استاندارد تکیه گاه در نیمکت های پارکی ( 150 * 40 ) سانتیمتر است که این فضا توسط دو میله در بالا و پایین و دو تسمه فلزی در طرفین پیچ می شوند . به طور عمودی هم 3 تسمه فلزی با فواصل مساوی بین آنها جوش می شود تا چوب ، چوب پلاست یا قوطی های فلزی که نقطه تکیه دادن افراد  است به آن پیچ شوند .

تعداد چوبها بین 3 و 4 چوب بسته به نوع نیمکت متفاوت است و می توان از چوبهای ( یا چوب پلاست و قوطی ) با عرض و قطر های متفاوت استفاده کرد .

ابعاد نشیمنگاه نیمکت های پارکی :

نشیمن گاه یا محل نشستن افراد نقش موثری در راحتی نیمکتهای پارکی دارد و بر اساس آناتومی بدن انسان و میزان فاصله پشت تا زانوی یک قد استاندارد بزرگسال طراحی می شود .

گروه تولیدی شهر سامان نشیمنگاه انواع نیمکتهای پارکی تولیدی خود را ( 150 * 50 ) سانتیمتر طراحی و تولید می کند . در قسمت نشیمن گاه نیز مانند پشتی دو تسمه فلزی در طرفین ، دو میله در چپ و راست و سه تسمه فلزی در فواصل افقی مساوی قرار می گیرند . چوبها ( یا چوب پلاستها و قوطی های فلزی ) نیز به وسیله پیچ به آنها متصل می شوند .

فاصله نشیمنگاه تا زمین 50 سانتیمتر است که متناسب با فضای بین زانو تا کف پا در نظر گرفته می شود تا در حالت نشسته در یک فرد بزرگسال نرمال پاها آویزان نباشد تا بیش از حد کوتاه نباشد که به کمر فرد فشار وارد شود .

در نیمکتهای بدون پشتی هم اساس بر همین قاعده است و فقط پشتی از آن حذف می گردد . شما مشتریان عزیز در انتخاب نوع متریال نصب شونده در نشمین و پشتی که همان یکی از موارد ( چوب ، چوب پلاست ، قوطی فلزی ) مختار هستید و حتی می توانید عرض و ارتفاع آن را مشخص کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *