شرکت سازنده برج نوری

درباره شرکت سازنده برج نوری چه می دانید ؟

شرکت سازنده برج نوری چه خدماتی را ارائه می‌دهد و چه محصولاتی را تولید می‌کند؟ برج های نوری یکی از تجهیزات بسیار مهم در زمینه روشنایی معابر به شمار می‌رود که توسط این شرکت‌ها تولید می شوند. معمولاً برج‌های نوری با عنوان برج‌های روشنایی شناخته می‌شوند. از این تجهیزات برای روشنایی محیط‌های مختلف استفاده می کنند. این اماکن شامل اسکله، بنادر، بزرگراه ها، خیابان، میادین و پارک ها می‌باشند.

برای سفارش برج های روشنایی می‌توانید به گروه تولیدی شهر سامان مراجعه کنید. این امر باعث می‌شود تا طراحی و تولید این دکلهای چراغ به شکل اختصاصی در بهترین حالت ممکن برای شما انجام گیرد. مطمئناً این سوال برای شما پیش خواهد آمد که شرکت سازنده برج نوری باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

مشخصات شرکت سازنده برج نوری چیست ؟

شرکت سازنده برج نوری باید از تخصص، تجربه، مهارت و خلاقیت بالایی برخوردار باشد. این شرکت‌ها موظف هستند که از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته به همراه متریال اولیه مرغوب برای تولید این تجهیزات استفاده کنند. شرکت‌هایی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند معمولاً از کادر متخصص و مهندسین حرفه‌ای و با تجربه‌ای برخوردار هستند. این شرکت ها قابلیت تولید تعداد بیشماری از این محصول را دارند.

یکی از اصول مهمی که کارخانه‌های سازنده‌ی برج‌های نوری در هنگام تولید این محصولات باید مدنظر داشته باشند، تهیه متریال اولیه برای ساخت این محصولات است. معمولاً تولیدکنندگان حرفه‌ای و متخصص از مواد اولیه‌ای برای تمامی قطعات برج های نوری استفاده می کنند که از بهترین برندها تولید شده باشد. فراموش نکنید که کیفیت محصولات تولید شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شرکت سازنده برج نوری متخصص وظیفه دارد که در پروسه تولید برج نوری از ماشین آلات پیشرفته‌ای در خط تولید خود استفاده کند تا از کیفیت محصولات در همه مراحل اطمینان داشته باشد. فراموش نکنید که کیفیت برج های روشنایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شرکت سازنده برج نوری ایرانی

آیا تجربه شرکت سازنده برج های روشنایی در تولید تاثیری دارد ؟

یکی از مهمترین پارامترهایی که در زمینه طراحی برج روشنایی و تولید انواع برج های نوری اهمیت دارد میزان مهارت و تجربه تیم اجرایی و پیاده سازی است. هر پروژه‌ای که در زمینه روشنایی وجود دارد بر اساس موقعیت، قابلیت‌ها و امکاناتی که در محیط وجود دارد و محلی که قرار است در آن نصب برج نوری صورت پذیرد، محاسبه می شود. فراموش نکنید که مشخصات فنی برج نوری هر پروژه ای براساس نیازهایی که وجود دارد تعریف می شود.

شرکت سازنده برج نوری با استفاده از مهارت و تجربه‌های پیشینی که دارد و تلفیق خلاقیت و دانش مهندسی به تولید محصولات و تجهیزاتی متناسب با نیازهای کاربران می پردازد. وجود تجربه های پیشین باعث می‌شود که شرکت ها اشتباهات رایج را مرتکب نشوند و سریعتر به سوی موفقیت گام بردارند. افرادی که قصد دارند جهت سفارش برج روشنایی اقدام کنند برای اطمینان بیشتر می توانند از مشاوره کارشناسان مجربی که در این شرکت ها حضور دارند بهره مند شوند. این افراد با استفاده از دانش روز ، تجربه و آشنایی با استانداردهای روز دنیا به بهترین وجه ممکن افراد را راهنمایی کنند.

برج های نوری تولید شده توسط شرکت های سازنده را بشناسیم :

شرکت سازنده برج نوری بنا به درخواست مشتریان خود محصولات مختلفی را در زمینه برج های نوری تولید می کند. در ادامه قصد داریم به بررسی این محصولات به شکل مختصری بپردازیم.

در واقع انواع برج های نوری به سه دسته مختلف تقسیم می شوند که این دسته بندی شامل:

  1. سبد (هد) ثابت (در 2 نمونه بدون نردبان – با نردبان)
  2. سبد (هد) متحرک (در 2 نمونه برج نوری دستی با وینچ و هندلبرج نوری موتور برقی گیربکسی)
  3. سیار با قابلیت جا به جایی محل نصب به مناطق مختلف می باشند.

این تجهیزات بر اساس نیاز مشتریان ساخته می شوند.

برج نوری سبد یا هد ثابت :

این نوع از برج های نوری که در ایران محبوبیت زیادی دارد و از آن ها برای روشنایی معابر استفاده می شود. این نوع از تجهیزات قابلیت جا به جایی هد نگهدارنده پروژکتور را ندارند. افرادی که قصد دارند این نوع برج های نوری را سفارش دهند باید بدانند برای تعمیر و نگهداری آن ها از جرثقیل و بالابر استفاده کنند. می توانید از نردبان برج که مجهز به حفاظ ایمنی است نیز استفاده کنید. برج هایی که به شکل سبد ثابت طراحی شده اند گستردگی نوری در آن ها کمتر است.

برج نوری سبد یا هد متحرک :

در این مدلها هد نگهدارنده پروژکتور می‌تواند به پایین بیاید و عملیات تعمیر و نگهداری روی زمین انجام می‌شود. این مدل از برج های نوری در دو نوع هد متحرک به وسیله وینچ دستی یا برقی ( با الکترو موتور ، گیربکس و تابلو برق )  تولید می شوند. هر کدام از این حالتها یک توان مشخص برای حمل پروژکتور را دارند. برای حالتهای وینچ دستی این تعداد 6 عدد و برای حالتهای برقی این تعداد 12 عدد می‌باشند .

برج های نوری سیار و قابل حمل یا Mobile Light Tower :

یکی دیگر از انواع برج های نوری که توسط شرکت سازنده برج نوری تولید می شوند مدل سیار یا قابل حمل آن می باشد. مهمترین ویژگی این نوع از برج های روشنایی قابل حمل بودن آن ها است که باعث شده این تجهیزات منحصر‌به‌فرد باشند. این مدل از تجهیزات روشنایی دارای ژنراتورهایی هستند که برای تولید برق می‌باشند و طراحی آن ها قابل حمل می‌باشد. این نوع از برج های روشنایی را معمولاً در ارتفاع 9 متری تولید می کنند. این مدل از برج ها از توانایی بالای در مقابل شدت وزش باد و طوفان ها برخوردار هستند و معمولاً از آن ها جهت روشنایی اضطراری کمک می‌گیرند.

برج های نوری تلسکوپی و استادیومی :

شرکت سازنده برج نوری انواع برج های روشنایی و استادیومی را تولید می کند. این نوع از برج های روشنایی را می توانیم بر اساس طراحی سیستمی که دارند به دو دسته مختلف تقسیم کنیم. مدل تلسکوپی در بخش هد دارای ساختاری گرد و دایره ای شکل است و نورافشانی آن به شکل 360 درجه انجام می شود.

برج های نوری تلسکوپی را در دو شکل ثابت و متحرک تولید می کنند. برج های نوری که در استادیوم ها مورد استفاده قرار می گیرند برج نوری استادیومی نام دارند و با این مدل دارای تفاوت مشهودی می باشند. این تفاوت در کاربرد و انتشار نور است که به شکل کاملاً متمرکز انجام می‌گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *