لیست قیمت لحظه ای برج نوری

لیست قیمت لحظه ای برج نوری یا لیست قیمت روزانه برج روشنایی :

لیست قیمت لحظه ای برج نوری رو دارید ؟ می تونید برامون لیست قیمت روزانه برج روشنایی رو بفرستید ؟ امروز برج نوری 12 متری چنده ؟ تولید برج نوری 18 متری اگر 20 تا بخوام چند در میاد ؟ فی قیمت خرید تیر برق فلزی 25 متری چیه ؟ میشه محاسبه کنید برای خرید برج نوری 30 متری با این مشخصات چند در‌میاد ؟ و سوالاتی از این دست در تماس‌های مکرر مشتریان عزیز ما بسیار شنیده می‌شود و همین موضوع ما را بر آن داشت تا مقاله‌ای در این زمینه بنویسیم و مطالبی را جهت افزایش آگاهی و دانش فنی عزیزان به سمع و نظرتان برسانیم .

واقعیتی که وجود دارد این است که در گذشته نه چندان دور که نرخ ارز نوسان زیادی نداشت و قیمت ورق فولادی مدت زیادی تقریباً ثابت بود یا در یک بازه قیمتی محدود باقی مانده بود ، ممکن بود که ما یک لیست قیمت برج نوری تهیه و آن را به مشتریان خوبمان عرضه کنیم تا بتوانند جهت برآورد قیمت پروژه‌های خود از آن کمک بگیرند .

اما در شرایط کنونی که نوسانات قیمتی مواد اولیه و تجهیزات به صورت روزانه وجود دارد ، تهیه و تنظیم چنین لیستی منطقی به نظر نمی‌رسد ، چون ممکن است سبب به اشتباه افتادن مشتریان در برآورد هزینه پروژه‌های در دستشان شود و در هنگام عقد قرارداد و خرید با قیمت جدیدی مواجه شوند .

نکته حائز اهمیت بعدی این است که برجهای نوری یا برجهای روشنایی یک محصول محاسباتی هستند . یعنی یک برج نوری را می توان در یک ارتفاع واحد با چندین قیمت مختلف تولید کرد که همه آن قیمتها درست و اصولی است . در نتیجه در مقایسه و انتخاب شرکت تولید کننده سازه‌های روشنایی نمی توان فقط به قیمت اعلام شده از طرف آنها اکتفا کرد .

قیمت برج نوری

بر طبق آمار گرفته شده از تماس های ورودی جهت استعلام قیمت برج نوری ، بیشترین درخواست قیمت برای برج نوری روی این محصولات بوده است .

این ارتفاعات از برج های روشنایی معمول‌ترین سازه‌های تولید شده هستند . اما در صورت تمایل مشتری ارتفاعات درخواستی دیگر نیز قابل ساخت و اجراست . در ارتفاعات زیر 15 متر ، برج‌های نوری می‌توانند به صورت دستی‌وینچی ( هندلی ) – دستی گیربکسی –  الکترو موتور و گیربکس برقی تولید شوند و این بدان معناست که می‌توان برای یک برج نوری زیر 15 متر به صورت پیش فرض 3 تیپ قیمت محاسبه کرد که این هم می‌تواند با داشتن مشخصات فنی برج نوری متفاوت بسته به درخواست کارفرما ، کاربریِ سازه و محلِ نصب آن تغییراتی داشته باشد .

در ارتفاعات بالاتر از 15 متر ، برج ها همگی به صورت گیر بکس برقی تولید می‌شوند که این مسئله قیمت دهی آن را راحت‌تر می‌کند ، هر چند که باز نقش مشخصات فنی دقیق پا برجاست .

لیست قیمت لحظه ای برج نوری را چگونه اعلام می کنید ؟

لیست قیمت لحظه ای برج نوری را می‌توان به صورت کلی یا جزئی اعلام کرد . اغلب شرکتها قیمت را به طور کامل از ما می‌پرسند که شامل سازه برج ، فونداسیون ، نصب ، حمل ، پروژکتور برج نوری ، کابل و … خواهد شد .

اما توصیه ما به شما این است که این مبالغ را به صورت جداگانه استعلام فرمایید . چون بخشی از این آیتمها را می‌توانید خودتان به راحتی و با قیمت کمتر از بازار تهیه کنید و از نظر اقتصادی به صرف شماست . اگر نگوییم تمام شرکتها ولی بالغ بر 90% شرکتهای تولیدکننده برج نوری یکسری از تجهیزات را از بیرون تهیه می‌کنند از قبیل کابل ، پروژکتورها و یا خدماتی چون اجرای فونداسیون .

شما به راحتی می‌توانید با گرفتن مشخصات این قطعات یا نقشه فونداسیون مورد نظر ، آنها را با قیمت پایین‌تر از بازار تخصصی آن تهیه کنید . این مسئله در مورد اجرای فونداسیون یا تهیه جرثقیل و بالابر در هنگام نصب برج نوری نیز صدق می‌کند . اگر شما کمی آشنایی با اجرای فونداسیون داشته باشید می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا از نیروهای محلی متخصص جهت اجرای آن و اجاره جرثقیل و بالابر استفاده کنید . این کار هزینه شما را به صورت چشمگیری پایین‌تر می‌آورد .

قیمت برج روشنایی

برای استعلام لیست قیمت روزانه برج روشنایی چه اطلاعاتی را آماده کنیم ؟

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اینکه بخواهید اقدام به استعلام قیمت روزانه برج روشنایی و برآورد پروژه کنید ، اطلاعات ذیل را از پیش آماده کنید و از شرکت تولیدکننده برج بخواهید تا دقیقاً بر حسب این اطلاعات به شما اعلام قیمت نمایند .

برج نوری مورد نظر با ارتفاع مفید باشد یا غیر مفید ؟

برج نوری مفید به این معنی است که برج شما پس از اورلپ و نصب دقیقاً به ارتفاع مورد نظر شما برسد و این مستلزم این است که مجموع قطعات تولید شده بزرگتر از ارتفاع درخواستی شما تولید شود تا پس از اینکه مقداری از آن اورلپ شد ، سازه نهایی به ارتفاع اصلی مد نظر شما برسد . اما در برج نوری غیرمفید قطعات دقیقاً بر حسب ارتفاع درخواستی شما تولید می‌شود ، آنگاه پس از اورلپ شدن ، ارتفاع نهایی کمتر از ارتفاع درخواستی شما خواهد شد .

تعداد تکه های سازه این دکل چراغ چند عدد است ؟ برج نوری معمولاً از تکه‌های 6 متری چند وجهی ساخته می‌شود که در هنگام نصب به صورت آنتنی یا در هم‌رفتگی در هم فیکس می شوند .

برج مورد نظر از کدام نوع است ؟

انواع برج نوری قابل ساخت به 3 نوع مختلف می باشد :

  1. برج نوری هد ثابت
  2. برج نوری دستی
  3. برج نوری برقی

ضخامت ورق در تکه‌ها به چه صورتی باشد ؟

ضخامت تکه های تشکیل دهنده برج نوری بسته به شرایط ، ارتفاع ، تعداد پروژکتور ، نوع انتقال هد از نظر دستی یا برقی بودن و مشخصات فنی ارائه شده توسط مشتری تعیین می گردد .

نوع پوشش قطعات رنگی باشد یا گالوانیزه ؟

اصولاً فقط در برج های 6 متری که یک تکه هستند می شود از حالت رنگ کوره ای یا آلکیدی استفاده کرد . در ارتفاعات بالاتر این کار مرسوم نیست چون به هنگام اورلپ شدن رنگ ها ساییده شده و کنده می شوند . لذا از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود .

قطر دهانه پایین و بالای برج چقدر است ؟

قطر دهانه پایین و بالای برج بستگی به نوع نیروی انتقال دهنده هد دارد . این مقادیر برای برجهای وینچ دستی و برج های با الکتروموتور و گیربکسی متفاوت است .

سازه برج چند وجهی باشد ؟

اصولاً تعداد وجوه تاثیری در قیمت ندارند و بر اساس ارتفاع سازه مشخص می شوند .

چه نوع فونداسیونی  مد نظر شماست ؟

این که مشتری چه فونداسیونی ( فونداسیون آماده یا فونداسیون ریختگی ) را بخواهد اجرا کند ، به خودش مربوط است ولی از هر دو حالت می تواند استفاده کند .

هد برج نوری ، دایره‌ای باشد یا پرده‌ای ( استادیومی ) ؟

هد برج تلسکوپی به صورت دایره ای طراحی می شود که جهت نورپردازی همه طرفه استفاده می شود و هد برج نوری استادیومی به صورت پرده ای طراحی می شود که برای نورپردازی یک جهت مشخص استفاده می شود . ولی از نظر قیمتی تفاوت چندانی با هم ندارند .

چند پروژکتور و با چه واتی قرار است روی آن نصب شود ؟

اینکه چند پروژکتور قرار است روی هد نگهدارنده برج نصب شود در تعیین مشخصات بالا خیلی مهم و تاثیر گذار است .

با در اختیار قرار دادن این اطلاعات به کارشناسان فروش ، قیمت  ، دقیق و درست محاسبه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت . امیدواریم که توانسته باشیم قدری به دانش فنی شما در این مورد افزوده باشیم . شما مشتری عزیز در هر لحظه‌ای که بخواهید می‌توانید جهت استعلام قیمت لحظه ای برج نوری و لیست قیمت به روز برج روشنایی با گروه تولیدی شهر سامان تماس گرفته و در جریان دقیق قیمت‌ها قرار بگیرید .

اگر با یک مشخصات فنی تعیین قیمت کردیم و بخواهیم دقیقاً با همان مشخصات فنی در زمانی دیگر اقدام به ثبت سفارش کنیم ، مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت برج نوری قیمت ورق فولاد در بازار ایران است . البته عوامل دیگری چون قیمت گالوانیزه ، حقوق و مزایا ، تورم ، هزینه ها و موارد دیگر هم تاثیر گذارند ولی نه به آن شدت .

قیمت دلار و مشکلات حاصل از تغییرات قیمت آن در بازار شرایط ویژه ای را ایجاد کرده که در اینجا به آن نمی پردازیم . در واقع ما به عنوان تولید کننده داخلی مستقیماً با قیمت آهن در بازار کار داریم و قیمت دلار ملاک کار ما نیست . چون بسیار پیش آمده که دلار گران شده و آهن هم گران شده ولی در وقتی دیگر دلار ارزان شده ولی قیمت آهن پایین نیامده . خوب این توقع برای مشتری به وجود می آید حال که دلار ارزان شده باید برج نوری هم ارزانتر شود ، ولی چون آهن همچنان به قیمت قبلی است ما نمی توانیم قیمت را کاهش دهیم . لذا ، توصیه اکید دارم که قیمت آهن در بازار ایران ملاک مقایسه شما باشد .

افزایش تعداد پروژکتور یعنی اینکه هدِ برج ،وزن بیشتری پیدا می‌کند و برای بالا کشیدن این هد باید الکتروموتور و گیربکس قویتری استفاده گردد . الکتروموتور و گیربکس قویتر دارای ابعاد بزرگتری هم هست ، لذا مجبور به افزایش میزان دهانه پایین به بالا خواهیم شد تا این الکترو موتور و گیر بکس داخل بدنه برج ، جا شوند و همه این عوامل یعنی افزایش قیمت نهایی برج نوری

6 پاسخ
  1. مهران گفته:

    با سلام و تشکر از سایت جامع تون ، من هم برای خرید برج تو ارتفاع 18 متر از چند تا شرکت استعلام گرفتم ولی قیمتهای بسیار مختلفی بهم دادن و واقعاً نمی دونم کدومشون درسته ، چطور باید به یک شرکت و قیمتش اعتماد کرد ؟

    پاسخ
    • شهر سامان گفته:

      سلام آقای مهران عزیز
      فرمایشتون درسته و سوال خوبی هم هست ، چون سوال خیلی از دوستان هست .
      یکی از کارهایی که باید بکنید اینه که با یک نقشه و مشخصات فنی واحد از چند شرکت تولید کننده و متخصص این امر اقدام به استعلام قیمت بکنید . چون وقتی شما مشخصات فنی یا نقشه کار رو به شرکت ندین اونا طبق مشخصات دلخواه و مورد نظر خودشون به شما قیمت میدن و در واقع شما از چند تا شرکت مختلف قیمت چند تا کالای مختلف رو گرفتین و این هیچ کمکی به انتخاب شما نمی کنه .
      در مورد اعتماد به شرکتها هم مسائلی مثل سابقه ، خوشنامی ، تخصص ، تجربه ، بازدید از کارخونه و دفتر فروش می تونه کمک کننده باشه .

      پاسخ
    • شهر سامان گفته:

      سلام و درود محمد عزیز
      برح های نوری اغلب در ارتفاعاتی با مضرب 3 تولید میشن – مثل 6 – 9 – 12 – 15 – 18 متری و ….علتش هم اینه که ورق فولاد ST37 فولاد مبارکه که برای ساخت برج نوری استفاده میشه در ابعاد 1.5 * 6 متر هست . لذا ارتفاعی مثل 7 متر ضمن اینکه پرت ورق زیادی داره به علت اینکه یک تکه یک متری باید به بالای قطعه اول اضافه بشه از استقامت برج کم می کنه . بنابر این پیشنهاد می کنیم برجتون رو یا 6 متری تولید کنید یا 9 متری
      نکته دوم اینه که برج نوری انواع مختلفی داره : مثل برج نوری استادیومی ، برج هد ثابت با نردبان و بدون نردبان – حفاظ و جان پناه ، هد متحرک با وینچ دستی ، هد متحرک با الکتروموتور ، گیربکس و تابلو برق و غیره
      لذا برای ارائه خدمت بهتر و دریافت قیمت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا در اپلیکیشن های نظیر واتساپ یا روبیکا پیام بذارید تا با شما تماش حاصل بشه و قیمت خدمتتون ارائه بشه .
      ممنون ار اینکه از سایت ما بازدید کردید . موفق و پیروز باشید .

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *