مزایای محصولات سنگی پارکی شهر سامان :

مزایای محصولات سنگی پارکی شهر سامان در مقایسه با سایر محصولات سنگی شهری موجود در بازار و بتن های ساختمانی در چیست ؟ با توجه به متریال کاملا متفاوت محصولات بتنی و فلزی شهر سامان ، هرکدام مزایای منحصر به فرد خود را دارا است و هر دو تامین کننده نیاز بازار و مشتریان گرامی می باشد .

سنگینی بتن مسلح و ضد سرقت بودن :

از جمله مزایای محصولات سنگی پارکی مبلمان شهری می توان به سنگینی بتن مسلح اشاره نمود که این سنگینی مانع بزرگی در سرقت این سازه از مکان‌های عمومی و پارک ها می باشد و از ایجاد خسارات مالی به شهرداری‌ها و متولیان اماکن عمومی جلوگیری می کند . البته این نکته حائز اهمیت است که حمل‌ و نقل آن هزینه بالاتری را به خریدار تحمیل نمی کند . قطعات این محصولات از همدیگر جدا بوده و می توان تعداد بالایی را در ماشین حمل بارگیری و انتقال داده و در محل به آسانی با پیچ و مهره استاندارد همراه محصول نصب نمود . این مزیت ارزشمند نیز وجود دارد که نیازی نیست تا محل قرارگیری محصول مبلمان شهری تخریب ، بولت و صفحه کاشته شود . در بسیاری مواقع هنگام ساخت کف سازی و محوطه سازی پارک ها و اماکن عمومی نمی توان دقیقاً مشخص نمود محل قرار گیری مبلمان شهری ، نیمکت و سطل زباله کجا قرار گیرد و حتی ممکن است در آینده به دلیل قرار گرفتن نیمکت پارکی و مخزن زباله پارکی ست خود در زیر سایه درختی نیاز به جابجایی محل تعیین شده باشد و به همین جهت کاشت صفحه ، سوراخ کاری و کاشت بولت جوشی ، موجب تخریب کف‌سازی گشته و مطلوب نمی باشد .

قیمت مناسب :

از دیگر مزایای محصولات سنگی مبلمان شهری گروه تولیدی شهر سامان قیمت مناسب این محصول می باشد . در سال‌های اخیر به دلیل افزایش بسیار زیاد قیمت فلزات با وجود همه مزایا و زیبایی های منحصر به فرد خود عاملی گشته که بخشی از مشتریان ترجیح می دهند بتن را نیز در کنار محصولات فلزی گروه تولیدی شهر سامان مورد توجه قرار دهند . البته محصولات سنگی نانو سمنت پلاست این شرکت به صورت مسلح تولید می گردد و با شبکه میلگردی ۱۴ و ۱۶ مسلح می گردد تا به استاندارد مقاومت فشاری لازم دست پیدا کند . تولید این محصولات به روش تولید سنگ مصنوعی و توسط قالب های ABS تولید می گردد که به همین دلیل سطحی کاملا صیقلی و براق را داراست و قابلیت رنگ آمیزی به روش‌های گوناگون وجود دارد . رنگ آمیزی محصولات سنگی مبلمان شهری گروه تولیدی شهر سامان به دو روش به سفارش مشتری انجام می‌پذیرد روش اول رنگ آمیزی به روش پاششی می باشد که در این روش این نکته قابل اهمیت است رنگ‌های روغنی و استاتیک که بر روی متریال سنگی یا فلزی پاشیده می‌شود از چسبندگی بالایی برخوردار است . ولی در صورت خراشیدگی یا سایش طولانی مدت طبیعی نیازمند ترمیم می باشد و به طور معمول هر چند سال در اثر عوامل جوی و محیطی مانند بارش باران و عوامل دمایی تغییرات فصلی نیازمند ترمیم و رنگ آمیزی مجدد می باشد . در شیوه دوم رنگ آمیزی محصولات سنگی این مجموعه از پیگمنتهای معدنی با کیفیت کره ای و آلمانی در ترکیب مواد سمنت پلاست استفاده می گردد که این نوع بتن رنگی نیازی به رنگ آمیزی پاششی نداشته و به دلیل اینکه تمامی ترکیب محصول رنگی است خراشیدگی و ضربه و سایش موجب رنگ پریدگی آن نمی‌گردد و این مزیت مانع پرداخت هزینه رنگ آمیزی در سالیان پس از نصب محصول مورد نظر می گردد .

دوام محصولات سنگی :

همانطور که می دانید بتن در محیط مرطوب فضای باز و در اثر بارش باران نه تنها فرسوده نمی شود که روز به روز مقاومت تر نیز میگردد… و بدین جهت نمیتوان برای بتن عمری قائل بود . از دیگر مزایای محصولات سنگی پارکی گروه تولیدی شهر سامان دارا بودن نقوش برجسته  و بافت زنده در بدنه این محصولات است به عنوان مثال نیمکت طرح چوب و سطل زباله ست این محصول دارای بافت و برجستگی همچون چوب طبیعی و گره ها و زیبایی های منحصر به فرد چوب می‌باشد . این ویژگی به خصوص در قسمت نشیمن نیمکت مانع تعریق و چسبندگی در هنگام استفاده می گردد و زیبایی خارق العاده ای دارد . طرح های برجسته و زیبای محصولات سنگی مبلمان شهری گروه تولیدی شهر سامان دارای بافتی زنده و نقوش جذابی است که جذابیت‌های بصری مطلوبی را در معابر و مکان های عمومی ایجاد می‌نماید .

همخوانی با فضای سبز اماکن عمومی و شهری:

در محصولاتی نظیر فلاور باکس های ارابه گل می‌توان فضای سبزی زیبا و خیره کننده در پارک‌ها و اماکن عمومی ایجاد نمود که قرارگیری این گلدان های بزرگ سنگی و کاشت گلهای زیبا بی شک مورد اقبال عمومی قرار خواهد گرفت از نکات قابل توجه این محصولات  سهولت در کاشت گیاه و دوام و همخوانی محصول با محیط مرطوب می باشد که بستری مناسب جهت رشد گیاه به وجود می آورد و به علت استفاده از فناوری نانو سمنت پلاست امکان جلبک بستن یا شوره زدگی وجود ندارد . شیوه نصب این محصول به دقت توسط تیم طراحی و تولید گروه شهر سامان بررسی گشته و با تعبیه کردن ملزومات مورد نیاز به سادگی قابل نصب می باشد تا پس از آن از استحکام قابل قبولی برخوردار باشد.

در پارک ها و فضاهای سبز شهری جهت حفاظت از فضای سبز و گل ها یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه و پر کاربرد می باشد استفاده از نرده های دور باغچه می باشد که مجموعه تولیدی شهر سامان با شناخت صحیح از طرحها و روشهای مرسوم حصار نمودن فضای سبز اقدام به تولید طرحی به نام نرده حصار نموده که دارای بافت چوبی شکل است . این نرده به جهت داشتن بافتی به شکل چوب جنگلی می‌تواند به صورت پتینه کاری و رنگ چوب رنگ آمیزی گشته و پس از نصب فضایی زیبا و هارمونیک با گیاهان و گلها ایجاد نماید . تولید این نرده با استانداردهای مقاومتی بالا به صورت سمنت پلاست مسلح انجام می گردد و درون آن از میلگرد آجدار استفاده گردیده است . یکی از محصولات رایج در زمینه نیمکت یا صندلی پارکی و مبلمان شهری نیمکت هایی است که تکیه گاه ندارد و هم به لحاظ هزینه و هم سهولت اجرا از مزایای ارزشمندی برخوردار است . مجموعه تولیدی شهرسامان به ‌خوبی این نیاز بازار را تشخیص داده و اقدام به تولید دو نوع و طرح از این محصول نموده است . فاکتورهایی از قبیل طول و ارتفاع و همچنین طرح و نقش مورد سلیقه مشتریان عزیز  ما را بر آن داشت که این محصول را در فاز اول در ۲ طرح مختلف تولید و عرضه نماییم . استفاده از بتن مسلح باعث استحکام بالا گردیده و نصب آن بسیار ساده می باشد انتخاب این نوع نیمکت های بدون تکیه گاه در مکان هایی از معابر و اماکن عمومی شهری که می‌توان از دو جهت اقدام به نشستن نمود کاربرد داشته و کاربرد مختص به خود را دارا می باشد . همچنین ترکیب آن با میزهای گرد سنگی و اجرای دو نیمکت در دو طرف آن فضای مناسبی جهت دور هم نشینی و معاشرت دوستانه در پارک ها ایجاد می کند.

تیم طراحی گروه تولیدی شهر سامان تلاش نموده با ارائه محصولاتی بسیار کاربردی و مفید و با کیفیت در فاز اول طرح توسعه محصولات تولیدی سنگی این مجموعه رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید و همچنین با افزایش تنوع محصولات در فازهای بعدی تصمیم دارد تا نیازهای بازار را شناسایی و برطرف نماید . امید است با همراهی مشتریان عزیز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت در خور و شایسته نموده و در بازارهای داخلی و خارجی همچون گذشته عرضه نماییم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *