پایه چراغ چند وجهی گالوانیزه گروه تولیدی شهر سامان

پایه‌ چراغ چند وجهی

پایه چراغ های چند وجهی نوعی از پایه چراغ ها هستند که از خمکاری و جوشکاری ورق های فولادی st37 به صورت مخروطی شکل تولید می شود . ضخامت پایه چراغ ها می تواند بسته به شرایط خاص آن تعیین گردد . نحوه نصب جالب توجه و استقامتی که در شرایط جوی مختلف ایجاد می کند نیز در نوع خود حائز اهمیت است . در این مقاله مبسوط درباره این مسائل حرف می زنیم .
برج نوری ارزان قیمت گروه تولیدی شهر سامان

برج نوری ارزان قیمت

برج نوری ارزان قیمت رو از کجا پیدا کنیم ؟ چه کار کنیم که برج نوری ما در بهترین حالت قیمتی قرار بگیرد ؟ آیا ارزان بودن برج نوری به معنی بی کیفیت بودن آن است ؟راهکارهای پایین آوردن قیمت یک برج روشنایی با حفظ استقامت و کیفیت چیست ؟ با مطالعه این مقاله به پاسخ این سوالات خواهید رسید
انواع چراغ پارکی گروه تولیدی شهر سامان

انواع چراغ پارکی

انواع چراغ پارکی و حیاطی که در گروه تولیدی شهر سامان تولید می شود دارای دو دسته پایه چراغ های پارکهای فولادی و آلومینیومی است که دارای ارتفاعی بین 240 الی 400 سانتیمتر می باشند .
فروش نیمکت پارکی گروه تولیدی شهر سامان

فروش نیمکت پارکی

در این مقاله راجع به فروش نیمکت پارکی و فروش صندلی پارکی ، انواع آن و روشهای موثر بر کاهش قیمت نهایی برای مشتری صحبت کردیم
ابعاد نیمکت پارکی گروه تولیدی شهر سامان

ابعاد نیمکت پارکی

در این مقاله درباره ابعاد استاندارد نشیمنگاه ، پشتی ، طول ، عرض و ارتفاع نیمکت پارکی سخن گفتیم
فونداسیون برج نوری ، فونداسیون پایه چراغ ، فونداسیون پایه پرچم گروه تولیدی شهر سامان

فونداسیون برج نوری

فونداسیون سازه های فلزی شهری شامل انواع آماده و ریختگی فونداسیون برج نوری ، فونداسیون برج روشنایی ، فونداسیون پایه چراغ های خیابانی و چراغ پارکی و فونداسیون انواع پایه پرچم است .